Объяснение:
Өзге тілдің бәрін біл,өз тілінді құрметте.
Ұзын-сапалық сын есім түріне жатады.
Компьютерсіз 21 ғасырда өмір сүру қиын
мен компьютер ойындарынан тәуелдімін
компьютер адам өмірінде өзекті рөл атқарады
2012Ұлттық мәдениеттің өркендеу үдерісінде өзіндік орны бар, халықтың рухын арттыратын шығармашылық саланың бірі – бейнелеу өнері. Оның түрлі жанрлары: графика, керамика, мүсін, қолөнер, тоқыма, сәулет, зергерлік, т.б. өзара біріге отырып, синтездік өнерді құрайды. Бұл өнердің аталған бағыттарында өздерінің таланты мен шеберлігін танытып жүрген өнерпаздар аз емес. Тәуелсіз Қазақ елінің бейнелеу өнеріндегі сондай белгілі тұлғаның бірі мүсінші – Нұрлан Аманұлы Далбай.
Бүгінгі күнде оның қолтаңбасын айғақтайтын түрлі мінездегі, түрлі өрнектегі тас мүсіндері қазақ даласының сәніне айналған. Мәселен, Алматы қаласындағы «Мұқағали Мақатаев», «Әбілхан Қастеев», «Бауыржан Момышұлы», «Тәуелсіздік» монументі, Астанадағы «Қазақ елі», «Кенесары», «Жамбыл Жабаев», Атыраудағы «Дина Нұрпейісова», Қарағандыдағы «Қазыбек би», Шахтинск қаласындағы «Абай», Қызылордадағы «Жалаңтөс батыр», т.б. көпшіліктің назарын аударған ерекше дүниелер деп айта аламыз.
Н.Далбайдың мүсін өнеріне деген ынта-ықыласы бала кезінен-ақ қалыптасқан-ды. Оның әрбір балаға тән ойын мен құрастырмалы ойыншықтарға деген құштарлығы өте зор болды. Нұрланның бала қиялы конструкторлық ойыншықтардан секіруге арналған спорттық серіппелер (трамплин), теңіз қарақшыларының кемесін және ауа соғысына қажетті құрылғыларды жасауда шарықтап, өз ойындағы, арманындағы дүниелерді әдемі келістіретін. Сонымен қатар, ақ қағаз бетіне түсірген эскиздері мен пластилиннен жасаған әртүрлі бейнелерінің, бала қиялымен жасалған түрлі денелерінің әсемдігі оның болашағын сол кезден-ақ байқатты.
Н.Далбай жоғары білім алып, шығармашылығын кәсіби тұрғыда қалыптастыруда көптеген сынақтардан, тәжірибелерден өтті. Ол Н.В.Гоголь атындағы Алматы көркемсурет училищесін аяқтаған соң, 1984 жылы Санкт-Петербург (Ленинград) қаласындағы Суретшілер академиясына белгілі Ресей мүсіншісі, ХХ ғасырдағы мүсін өнерінің ең биік шыңы болып табылған Пушкин ескерткішінің авторы Михаил Аникушиннің шеберханасына оқуға түседі.
Ответ:
Ас- адамның арқауы.
Ия, бұл бекер айтылмаған болса керек. Себебі мөлшерден тыс тоқтық та, аштық та және басқада ауытқушылықтың бәрі денсаулыққа қолайсыз.
1. Шақтап жесең - рахат көресің,
Көп құнықсаң- кіріптар боп өлерсің.
2. Тамақты тарта жесең санаңды ашар,
көп жесең- ұйқы басар.
3. Ғұмырыңды ұзартқың келсе, тарта іш .
Ұлы адамдар әрқашан тамақты тарта ішетін болған. Міне, осы ойлы сөздерден менің ұққаным, асты мол екен деп мөлшерден тыс қолдана беруге, немесе өзіңді қинап аш жүруге болмайды екен. Аштық адамның денсаулығына, көңіл-күйіне де қатты әсер етеді. Содан болар мына мақалдың пайда болуы: Аш адам ұрысқақ, арық қой тырысқақ деген.
Тамақтың ең асылы нан. Дүниедегі байлықтың түрі көп. Оның ішіндегі ең негізгісі де осы нан байлығы.
Объяснение: