Әңгіменың тақырыбына қарап «жомарт» - адамға тән қасиет Атымтай – адамный есімі деп ойлауымыз мүмкін. Алайда Атымтай Жомарт – түрлі халық фольклорында кездесіп , әрдайым жағымды образ ретінде сипатталатын кейіпкер. Ал жомарт сөзі парсы тілінен аударғанда «жуван» - жас, жігіт, «мард» - адам деген мағына береді екен. Әңгімеде автор Атымтайдың жомарттығын барынша көрсетуге тырысқан. Атымтай Жомарт қолы ашық, кең пейіл ғана емес, рухани дүниесі мен де жомарт екендігін жоғарыдағы сөздерінде байқауға болады.
Атымтай Жомарт әңгіме барысындағы қарапайымдылығамен корінеді.Мәтіндегі сөздерге назар аударайықшы, «Өзі есепсіз бай бола тұрып, күн сайын бір мезгіл үстіне ескі – құсқы киім киіп отын, шөп тасып жұмыс қылады екен», - дейді автор. Бүның өзі жомарт мінезбен өзін-өзі тәрбиелеу деп білеміз. Адам өзіне саналықпен есеп беріп отырмаса, өзін басқалардан жоғары санап, менмендің пайда болуы мүмкін екенін Атымтай Жомарт түсінеді.Ол сондықтан сол кеселге бой алдырып кетуден қорқады. Тәкаппарлық – тез жұғатын әдет.
Баскетбол, волейбол, футбол
Сен осының барлығын жорта істейтін тәріздісің - деді бастық.
Мен хайуанаттар бағына бардым.Онда тарда отырған маймылды көрдім.Ол Африкада мекендейді.Маймыл бағамен қоректенеді.Ол өте мейірімді.Өзге жануарларға қамқорлық жасап,құшақтайды.Адамдар таңғалады.Хайуанаттар бағының қызметкерлері бұл маймылды жақсы көреді!
1.Әл-Фараби Әбу Насыр бен Мұхаммад Шығыс Аристотелианизмнің негізгі өкілдерінің бірі.
2.Әл-Фараби Әбу Насыр бен Мұхаммед Аристотельден кейінгі екінші ұстаз.
3.Багдадта ол өзінің білімін мұқият толтырады.
4. Ол көрнекті ғалымдармен байланысқа түсіп, оның эрудициясымен, ой-сананың күші мен мінезінің ұлылығы арқасында олардың арасында жетекші орынға ие.
5. Әл-Фараби ғылым мен оған қатысы бар адамдардың беделін жоғары бағалайды.
6. Оның философиялық зерттеулерін уақыт туралы білім энциклопедиясы деп атауға болады.
7. Фараби Аристотельдің барлық жазбаларына түсініктеме жазды.
8. Әл-Фарабидің ғылыми көзқарастары орта ғасырдың барлық философиялық мәселелерін қамтиды: болу доктринасы, зат мәселесі және оны дамыту, бейорганикалық және органикалық әлемнің қасиеттері, физикалық және ақылға қонымды және т.б.