Маленькая Ростом белые волосы думаю так
поэма называется русские женщины потому что Некрасов не описывает подвиг братьев на примере двух женщин Некрасова свищом подвигом этих женщин силы и любви столкнулись мужества жертвенности Некрасов с восторгом и печалью отписывает ьт этих замечательных и чудесных женщин Балковская только став матерью понимала что если уйдет замужем возврат безнадежен Гнев родителя разлука с новорождённым сыном не заставляет ее она понимает что должна следовать за супруга и быть у неё учащенным и опорой Волковская добивается того чтобы её пустили в шахту к мужику на руке лишь бы поднять его дух Трубецкой не раздумывая отправилась с супругом ссылку не испугавшись в него родители и тягой Суровой жизни в пути когда её муж тяжело заболел просила губернии Иркутского и лошади Губерниевым многим обязана испугавшись гневом царь отказал затем вернул ее подписал отречение от всех её прав
Історія Давньогрецького театру охоплює майже тисячоліття (VI ст. до н.е. — V-VI ст. н.е.). Він виник із сільських святкувань на честь бога Діоніса — Діонісій. На цих святах виконувалися дифірамби і фалічні пісні (це пісні,які заспівували під час сільських свят землероби на честь улюбленого бога Діоніса,коли вже починалася нестримно весела й буйна карнавальна частина урочистостей;виконувала їх процесія селян,які вже добряче почастувалися Діонісовими дарами,деякі з них несли в руках великі зображення символів плодючості-фали(носії зображень-фалофори),які символізували животворні сили природи,що пробуджувалися навесні), що містили елементи діалогу та театральної дії. Подальший розвиток дифірамба пов'язується з ім'ям поета Феспіса (друга половина 6 століття до н. е.), якому приписується і введення першого актора. З хору, що становив аж до епохи еллінізму необхідну приналежність драми, у другій половині 6 століття виділився особливий виконавець — актор, яким був сам драматург.<span>Театральна культура Стародавньої Греції справила величезний вплив на розвиток світового театрального мистецтва. Широко використовували грецьку театральну спадщину римляни (особливо на ранніх етапах розвитку), діячі епохи Відродження і Просвітництва. Демократичні традиції театрального мистецтва античної Греції зберегли значення і для наступних епох. Постановка значних суспільно-політичних, філософських і етичних питань, насиченість драматургічних творів ідеями патріотизму, увага до людини, глибина героїчних характерів, що пробуджує свідомість глядачів, складають унікальність давньогрецького театру.</span>
Она поверила потому что она его любила , а когда человек любить он во все верит то что ему сказали
Ответ:
°♡ ̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿ ♡°
Объяснение:
°♡ ̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿ ♡°°♡ ̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿ ♡°°♡ ̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿ ♡°°♡ ̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿ ♡°°♡ ̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿ ♡°°♡ ̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿ ♡°°♡ ̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿_̿̿̿̿̿̿̿ ♡°