Искусство древнего Рима, как и древней Греции, развивалось в рамках рабовладельческого общества, поэтому именно эти два основных компонента имеют в виду, когда говорят об "античном искусстве". Искусство Рима считают завершением художественного творчества античного общества. Правомерно утверждать, что, хотя древнеримские мастера продолжали традиции эллинских, все же искусство древнего Рима - явление самостоятельное.
<span>В произведениях древних римлян, в отличие от греков, преобладали символика и аллегория. Соответственно пластические образы эллионов уступили у римлян место живописным. Римский мастер в отличие от греческого, видевшего реальность в ее пластическом единстве, больше склонялся к анализированию, расчленению целого на части, детальному изображению явления. </span>
<span>В древнем Риме скульптура ограничивалась преимущественно историческим рельефом и портретом, зато получили развитие изобразительные искусства с иллюзорной трактовкой объемов и форм-фреска, мозаика, станковая живопись, слабо распространенные у греков. Архитектура достигла небывалых успехов как в ее строительно-инженерном, так и в ансамблевом выражении. Новым было у римлян и их понимание взаимосвязи художественной формы и пространства. </span>
<span>В римской архитектуре, поражающей обычно своими ансамблевыми размахами, предпочтение отдавалось замкнутым формам. Зодчие любили псевдоперипетры с колоннадой, наполовину утопленной в стену. Если древнегреческие площади всегда были открыты пространству, подобно Агоре в Афинах или других эллинистических городах, то римские либо обносились, как форумы Августа или Нервы, высокими стенами, либо устраивались в низинах </span>
Перемены в системе центрального управления в 1725-1762 годах.
После смерти Петра 1 последовала целая полоса мероприятий, отменявших учережденный им порядок управления страной. Этими мероприятиями стали создания многих учреждений помогающих имераторам или императроцам управлять страной
1726-Создание Верховного Тайного совета
1730-вместо верховного тайного совета Анной Иоановной был создан Кабинет министров.
1731-создание Канцелярии тайных дел
Во второй половине 50-х годов при Елизавете возникла Конференция при высочайшем дворе, которая стояла выше сената и стала как бы возрожденным Верховным тайным советом и кабинетом министров. После смерти императрицы Конференция перестала созываться.
<span>Укрепление позиций дворянства </span>
Великий китайський мур. Найстаріша частина муру була збудована ще в сьомому столітті до н. е.
Пізніше, будівництво нових секцій тривало аж до 16 століття включно. Одна з найвідоміших частин муру збудована в 220—206 до н. е. першим імператором КитаюЦінь Ши Хуан-ді. Небагато з них дійшли до наших днів. Більшість нині існуючих були збудовані в епоху династії Мін.
Великий китайський мур простягається від Шаньхайгуань на сході до Лобнор на заході по дузі, що приблизно розмежовує південні околиці Внутрішньої Монголії. Археологічне дослідження 2008 року прийшло до висновку, що Великий мур, побудовано в епоху династії Мін (1368—1644).
Печери Моґао «Печера не для високих») — найбільша печера ранньобуддійського печерного храмового комплексу Цяньфодун («Печера тисячі Будд»), спорудженого в 353–366 роках за 25 км від оази Дуньхуан, провінція Ґаньсу,Китай. Цяньфодун, який частіше називають Моґао по головній печері, об'єднує 492 святилища, які прикрашені фресками й скульптурами, виготовленими протягом цілого тисячоліття (IV–XIV ст.). Моґао, поряд з Печерою тисячі Будд вБезеклік, — один з найбільш ранніх буддійських храмів Китаю. Його виникнення на східній околиці пустеліТакла-Макан невипадкове: тут проходили каравани з шовком, разом з якимибуддійські вчення просочувалися в Китай.
Храм Конфуція
Храм Конфуція називають Першим храмом Китаю — це найважливіше місце поклоніння Конфуцію. 478 року до н. е. на другий рік після смерті філософа, правитель князівства Лу перетворив будинок, де жив учений, в першу кумирню для жертвопринесень. Там зберігалися ритуальні музичні інструменти, одяг, головні убори, і щороку здійснювалися жертвопринесення і церемонії поклоніння. На початку там були всього три приміщення. Потім, у міру того як з 2 ст. до н.е конфуціанське вчення поступово ставало ортодоксальним і отримало статус офіційної ідеології Китаю, імператори різних епох безперервно давали вказівки розширювати храм Конфуція. Поступово він перетворився на цілісний храмовий комплекс.
Луньмень
Лунменьські печери, печери Могаоку в Дуньхуані (пров. Ганьсу) і Юньганські печери в Датуні (пров. Шаньсі) називаються «Трьома скарбницями кам'яного скульптурного мистецтва Китаю». Будівництво печер Лунмень почалося 493 року, в період правління імператора Північної Вей — Сяофеня (471–477 роки), і продовжувалосябільше 400 років. Печерам вже 1500 років. До наших часів збереглося 1300 печер, 2345 буддійських ніш, 3600 стел з написами, 50 буддійських пагод, 97 тисяч буддійських статуй. Найвідоміші з них — це печери Бінь-ян, Фансянь-си і Гуян-дун.
Мавзолей Цяньлінь
Мавзолей Цяньлін
— місце поховань династії Тан (618—907) розташоване в повіті Цянь, провінціїШеньсі в КНР, за 85 км на північний захід від Сіаню,] колишньої столиці Тан. Споруджені 684 року (з додатковим будівництвом до 706), могили мавзолейного комплексу вміщують рештки різноманітних членів Дому Лі, імперської сім'ї династії Тан. Зокремаімператора Ґао-цзуна (пр. 649–83), а також його дружину , У Цзетянь, що узурпувала трон Танів та стала єдиним дійсним імператором-жінкою Китаю у 690—705. Мавзолей славиться багатьма кам'яними статуями династії Тан, розташованими над землею, а також настінними розписами, що прикрашають підземні стіни могил. Окрім головного кургану та підземної могили імператора Ґао-цзуна та У Цзетянь, також є 17 супровідних могил, або пейцзан му.Наразі лише п'ять з цих супровідних могил було відкопано археологами, три належать членам імператорської родини, одна канцлеру і остання — генералу гвардії.
П.с. я написала про велику китайську стіну тільки через те, що будівництво почалося ДУЖЕ давно. можеш не включати.
Притаризм в англии началась в 19