Менің атам -жылқышы. Әжем екеуі күн жылыса жайлауға көшеді. Жайлауға көшіп келудің өзі бір үлкен мереке. Киіз үй тігуге жайлаудағылардың бәрі кеп көмектеседі. Көршілер мал сойып, аналарымыз самауыр қайнатып,мол дастарқан басында саумал қымызды сапырып, сусындарын қандырып отырып, әңгіме-дүкен құрады. Кең жайлауды еркін жайлағанға жылқылар да кісінесіп қуанғандай. Жазғы демалыста мен де азын-аулақ қой бағып,атама қолқабыс беремін. Әіресе атқа мінгенді ұнатамын.Жақын маңда күркіреп өзен ағып жатыр.Таудан басталып ағатын бұл өзеннің суы мұздай болады. Жайлаудың табиғаты тамаша. Көлде аққулар қалқып жүзіп жүреді. Балалар жиналып асық ойнаймыз,кейде гүл теруге шығамыз. Кешке киіз үйдің ішінде ұйықтағанға не жетсін.
Қалада жаңа мектептер салынуда. Бұл тақырыптар маған ұнамайды. Бұл жас автордың көп әңгімелерінің жинағы. Сендерге кеше кімдер келді? Қандай мұхиттарды білесің? Оқушылар тегіс жиналды. Біз емтихан болатын пәндерге көп көңіл бөлеміз. Жазғы каникулда көп кітаптар оқыдым. Балалар доп теуіп жүр.
Менің анам үнемі орамал тағып жүреді.
Менің əкемнің қара түсті құлақшыны бар.
Менің əжемнің қамзолдары өте көп.
Шапан — национальный халат с запàхом спереди. Отшивались модели из однотонных темных тканей, дополнялись оборками, лентами и вышивкой. Парадные шапаны шили из дорогостоящих привозных тканей, украшая их фурнитурой и поясом.
Мурак — высокий головной убор, закругленный кверху. Поля шапки приподняты, спереди имеется небольшой надрез. Края обшиты золотистыми нитями, парадный вариант шляпы дополнен инкрустацией.
Шалбар-сым — свободные шаровары с клиновидными кожаными вставками на внутренней поверхности бедра. Вставка предназначена для препятствия истиранию при продолжительной верховой езде.
Бешмет — верхняя одежда, стягивающаяся поясом. Выполнялась одежда из кожи и окрашивалась в яркие цвета.
Жейде — нижнее белье, выполненное из легких тканей. Представители среднего класса носили хлопковые жейде, а состоятельные казахи могли позволить себе белье из шелка.