Мұхтар Омарханұлы Әуезов - кеңестік қазақ жазушысы, драматург және ғалым. Бірінші дәрежелі Ленин және Сталин сыйлығының лауреаты. Қазақ ССР Ғылым академиясының академигі, Қазақстан Жазушылар Одағының төрағасы
<span>1. Алтын ұяң – Отан қымбат,
Құт-берекең – атаң қымбат,
Аймалайтын – анаң қымбат,
Асқар тауың – әкең қымбат (Қазыбек би) .
2. Бұлбұл гүлзарын сүйеді,
Адал адам Отанын сүйеді.
3. Жауда қалған бұлбұлдан Отанға кайтқан ит артық.
4. Орағың өткір болса, қарың талмайды,
Отаның берік болса, жауың алмайды.
5. Отан елдің анасы,
Ел ердің анасы.
6. Отан қадіріне жетпеген өз қадіріне жетпейді.
7. Отан от басынан басталады.
8. Отан оттан да ыстық,
жалыны бар шоқтан да ыстық.
9. Отансыз адам – ормансыз бұлбұл.
10. Отансыздың оты жанбайды.
11. Отан үшін еңбек етсең
халқыңның сүйген ұлы боласың.
12. Отан үшін күрес – ерге тиген үлес.
13. Отан үшін отқа түс – күймейсің,
Арың үшін алыссаң – өлмейсің.
14. Отаны бірдің жүрегі бір,
Жүрегі бірдің тілегі бір.
15. Отанын сатқан оңбас.
16. Отанын сүйген: отқа жанбайды, суға батпайды.
17.Отаның тыныш – сен тыныш.
</span><span>
</span>
Астана,елдин журеги
Жастар, онын тиреги
Сен,бакытты улансын
Саган бари куансын
Ата,занның ардагын,
Бола алатын корганын
Сен,бакытты улансын
Бари саган куансын
Қазақта «ас атасы – нан» деген сөз бар, яғни астың, дәмнің үлкені – нан. Бала ақ пен қараны ажыратып танымай тұрып-ақ оған оң қолына нан ұстауды, нанды баспауды, тастамауды үйретеді. Нан қасиетті. Адам кез келген тамақты екі күн жесе, ол қанша нәрлі болғанымен сол тамақтан жалығады. Ал бірақ адам баласы өмір бойы наннан шықпайды, наннан зерікпейді, жалықпайды. Дастарқаныңыздың үстінде күнде нан тұрмаса, көңіліңіз де, дастарқаныңыз да – орта, берекеңіз кетіп, дүние ойсырап тұрған секілді басқа тамақ көзіңізге көрінбейді. Нанның қасиеттілігінің өзі осыдан-ақ көрінеді. Ұнның құрамындағы адамның бойына нәр беретін, куат беретін ағзаға қажеттінің бәрі бар. Өзге халықты қайдам, қазақтың нансыз күні жоқ деуге болады. Қазақта «қатықсыз қара су ішіп, қара нан жесек те, амандық болсын» деген де сөз бар ғой… «Нанды жерге тастама», «нанның үстіне зат қойма», «нанды төңкерме», «нанды бір қолмен үзбе» деген сөздің барлығы – сол нанның қасиетіне орай айтылған тыйымдар. Тіпті адам ашыққан кезде қолы жетпейтін биікте тұрған нанды Құранның үстіне шығып алуға болады екен, бірақ нанның өзін ешқашан баспаған. Нанның қасиетті Құраннан да жоғары бағаланатынын осыдан-ақ білуге болады. «Адам атамыз бен Хауа анамыз пейіштен қуылған кезде ит бірге ілесіп кетіп, сонда бидай иттің ұртында келген дейді. Итті «жеті қазынаның бірі» дейтін себебіміз адамзат сол иттің ырыздығын жеп жүр» деген бұрыннан келе жатқан аңыз бар. Бір таңданарлығы, жер бетінде басқа дақылдардың, жемістердің барлығының жабайы түрі бар. Айталық, алманың, жуаның, сұлының дегендей, барлығының жабайы түрі табиғатта кездеседі, бірақ бидайдың жабайы түрі жоқ. Сол себептен де, қазіргі тілмен айтсақ, бидайдың ғарыштан келгеніне иланасың. Шынымен, осы қисынға, «бұл жердің дәні емес, бізге бейнебір ғарыштан жеткен» дегенге біртүрлі сенгің келеді. Үйге келген кез келген адам асығыс болса да, өзге тамақтан емес, наннан ауыз тиіп шығады. Адамдардың арасындағы ынтымақ бірлік, бір-біріне деген жақсы қарым-қатынас, ауызбіршілік дастарқанның үстіне қойылған нан арқылы нығая түседі, яғни өзі нан ауыз тиген үйіне қазақ жамандық тілемеген. Нанын берген адамға жамандық ойламаған. Қазақтың «бір күн дәм татқан жерге қырық күн сәлем» дейтін сөзі осыдан келіп шыққан
Ответ:
Əдепті отбасы тəрбие тəлім алған отбпсы .Абайдың ата -анасы мейірімді ,ашық жарқын жандар