1. написано стихотворение в ранний период творчества поэта, в 1818 году. Оно адресовано другу молодого Пушкина, Петру Чаадаеву. Опубликовано альманахе “Северная звезда” в 1829 году, с искажениями и без согласия автора.
2. свобода и борьба с самодержавным правлением, надежда на то, что Россия “пробудится ото сна”.
7. Метафоры – “горит еще желанье“.
Эпитеты – “юные забавы“, “утренний туман“, власти роковой“.
Оксюморон – “тихой славы“.
Сравнение – “как сон, как утренний туман“, “как ждет любовник молодой минуты первого свиданья“.
Обращение – “мой друг”.
Инверсия – “власти роковой“.
Имя Тарлан символизирует человека к непрерывному движению
Про Азбана не знаю
Венгерский композитор, пианист-виртуоз, педагог, дирижёр, публицист, один из ярчайших представителей музыкального романтизма. Основоположник Веймарской школы в музыке. Лист был одним из величайших пианистов XIX века.
Родился22 октября 1811 г., Райдинг, Австрийская империя
Умер31 июля 1886 г. (74 года), Байройт, Германская империя
Лише одна річ залишається незмінною: у світі й досі діють “драконячі закони”. Традиції, мислить володар, у князівстві якого миролюбно живе дракон Грицько, зобов’язують будь-що вбити дракона. Тож князівські посланці скликають лицарів із усіх усюд, проте, зібравшись докупи, відважні лицарі… роз’їхались, адже “лютий хижак” й гадки не мав з кимось боротися, щоб бува не завдати нікому шкоди. Ось така каламбурна зав’язка Винничукової повісті-казки. Далі, як за сценарієм, розпочинається підступна гра на людських, тобто на драконячих, емоціях: князь усе частіше навідується до свого буцімто друга дракона й розповідає про свої клопоти через нього. М’якосердий Грицько, він же “кровожерливий” дракон, погоджується битися з лицарями, щоб догодити князеві. “Життя володаря не варте й одного рядка поета”, – розпачливо промовляє Грицькові його наставник і вчитель, самотній старий пустельник. – “Навіщо виховував у ньому розуміння краси й добра? Навіщо зробив з нього поета? Поети так тяжко помирають, і нема їм на цьому світі місця, бо вони нетутешні”. Продовжуючи демонструвати весь парадокс того, що відбувається, автор укладає в уста дракона не менш парадоксальну прощальну молитву до Господа. Але чи принесло вбивство дракона спокій та мир у князівство? Ні, воно лише пробудило лихі інстинкти. “Що станеться, коли народові буде замало смерті змія, бо зло ним не вичерпалось? Що буде, коли він кинеться шукати й інші джерела зла? Одного дракона на всю державу замало. Де взяти ще стільки драконів, аби кожен мав кого розп’ясти? Де взяти стільки юд, аби мали на кого перекласти провину? Коли народ не має кого проклинати – сили його підупадають. Боже! Пошли нам драконів!” – роздумує автор.
Джерело: http://dovidka.biz.ua/mistse-dlya-drakona-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
Василиса Премудрая-дочь Кощея,наказанная за свой ум и мудрость отцом, обратившим её в лягушку на три года .Непокорная,имеет своё мнение и умеет за себя постоять,чем и разозлила батюшку.Василиса превзошла Кощея в искусстве волшебства,но она обращает его на помощь людям,а отец не одобряет выбор дочери,она не должна служить людям.
Красавица,мудрая и справедливая,владеющая колдовством и знающая волшебство, ей ближе человеческие ценности.Василиса умеет всё делать своими руками,но ей дороги люди и она нашла себе мужа,не волшебника,а простого молодца,правда из царского рода.