Есім сөздердің орнына қолданылатын сөздер есімдік деп аталады.
Менің құрбымның аты - Наташа. Ол өте əдемі. Оның көзі қоныр, бойын орташа. Наташа қарапайым, көңілді , қиын жағдайда маған көмектеседі. Оның сүйікті спорты волебол табылады. Оның сүйікті түсі қызыл жəне сары. Ол би жақсы көреді.
Қазақ халық музыкасының тарихына көне түркі дәуірінен бергі кезеңдегі музыкаүлгілері мен тарихи-мәдени мәліметтер енеді.
Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалықәндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүртұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған.
Қазақ халық музыкасының тарихына көне түркі дәуірінен бергі кезеңдегі музыкаүлгілері мен тарихи-мәдени мәліметтер енеді.
Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалықәндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүртұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған.
Қазақ халық музыкасының тарихына көне түркі дәуірінен бергі кезеңдегі музыкаүлгілері мен тарихи-мәдени мәліметтер енеді.
Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалықәндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүртұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған.
егер көмектессе лучший ответ қылшы п ж
Ай,сұлу қыз,қалың қалай,Көңіл ауды саған қарай,Енді жібермеймін оңай.Тілегіңіз тағы дос па екен?Жүрегіңіз әлі бос па екен?Кешіктім бе қап-ай, білемін қалай?
Сері жігіт болшы абай,Сендейлерді көргем талай.Сәл-сәл асықпаңыз олай,Жүрегіміз кілтті жұмбақ қой.Оны ашу сізге қымбат қой,Өз еркіңе қарайАшасыз қалай?
Қайырмасы:Жігіт: Ашып алам оңай,жолы керек,Қыз: Ғашық адам солай болу керек.Жігіт: Бір арманға күндей толу керек.Қыз: Екі жүрек бірдей соғу керек.
Жігіт: Көзіңізді жатқа сыйламай,Қыз:. Өзіңізді босқа қинамай.Екеуі:. Айырылмай мүлде,болайық бірге
Қабағыңа қонған Күн-Ай,Жанарыңа толған шырай.Сені,шүкір берген Құдай.Сезіміміз тәтті ертегі ай,Еркелеген менің еркем-ай.Бақытты талай, көрейік ары қарай.
Қылығыма жүрсең шыдай,Бақытты боламын ұдай.Мені, еркелетсең былай.Сен боласың менің серім-ай,Мен боламын сенің теңің-ай.Әніңді арнай, жүрейін қалмай.