Слово «любов» ми вживаємо досить часто і висловлюємо їм своє глибоке потяг, прихильність до кого-небудь або чого-небудь, а, найчастіше, - наше розташування до чого-небудь. При цьому ми абсолютно не замислюємося про глибинний і таємничому сенсі любові.
Релігія бачить вищу, абсолютну цінність людини в повноті і глибині його духовного буття, що відбувається в душі людини. Тому душа будь-якої людини є святинею, так як в ній є місце для Бога, а сама душа шукає Бога, прагне розчинитися в Ньому. Це прагнення є найглибшою і інтимної потребою людини, і цю потребу ми називаємо любов'ю. Більш того, це єдина справжня основа і цінність людського життя: «... Бог є любов» (1 ін. 4,8). Інакше і не може бути, так як Бог є для людської душі абсолютною цінністю, і ми так влаштовані, що прагнемо до того, що для нас дорого. Тому і сама любов для людської душі є найбільше благо, щастя і втіха. Але найголовніше те, що Бог любить людину і дає йому сили для зростання в любові. Можна з повною упевненістю сказати, що любов є основою християнства, без кохання не можливе взагалі ніяка справжня релігія. Особистий духовний досвід дозволяє любити іншу людину усупереч усім його недолікам, всупереч усім обмеженням та парадоксів життя.
Але любов у душі людини не стоїть на місці, вона росте і розвивається, долаючи спокуси і спокуси. Одне з типових спокус в любові – зупинитися, прив'язатися до зовнішнього, красивому і привабливому в об'єкті любові. Дійсно, сприйняття краси містить в собі частково релігійне почуття, так як в об'єкті любові вбачається відблиск чогось божественного, і цей відблиск може поглинути людину і зупинити подальший розвиток його любові. Думаю, таких прикладів достатньо як в XIII столітті, так і в наш час, коли любов до красивого зовнішнього вигляду людини закінчувалася з його в'яненням або появою поруч когось більш привабливого.
Отримуючи любов Бога, ми ростемо і вдосконалення в любові людської, що викликає бажання і потреба ще більше любити Бога. Це відбувається тому, що справжня людська любов, заснована на сприйнятті цінності коханої людини. Любов вчить бачити глибинне істота іншої людини, яке християнство традиційно пов'язує з дією божественного Духа
Але любов як вираз і дію Бога в людській душі змушена постійно зіштовхуватися й боротися з недосконалістю і злом як в самій душі людини, так і світу в цілому. Тому в більшості випадків любов присутня в нашому житті частково і недосконале, часто залишаючись лише недосяжною дороговказною зіркою. Але навіть у цьому випадку вона не перестає керувати людським життям, і якщо чоловік вірний цьому шляху, любов, хоча і частково, виливається в світ, осяваючи і зігріваючи його. Скільки б люди, і християни в тому числі, не грішили проти любові, її сила завжди буде притягувати людину, перемагаючи все інше
Генератор работает от ветряного двигателя, который забирает энергию ветра лопатками воздушного колеса.
Солдаты, которые заготавляли корм (фураж) на голове носили ФУРАЖКИ
<span>Согласно легендам Олимпийские игры впервые организовал в незапамятные времена Геракл (по Евсевию в 1210-е гг. до н. э.), проводились они раз в 5 лет[1]. Затем традиция проведения игр прервалась и была возобновлена при элидском царе Ифите и содействии спартанского правителя Ликурга. Время правления Ифита точно неизвестно, античные авторы относят проведение первых игр после перерыва на промежуток в 884—828 годах до н. э. Вначале Олимпийские игры не нумеровались, а назывались по имени победителя в единственном виде состязаний, беге на стадию. Имена победителей впервые собрал Парабаллон из Элиды. Гиппий из Элиды упорядочил, расставил по порядку и пронумеровал Олимпийские игры на рубеже V—IV веков до н. э., Аристотель позднее также составил список Олимпийских игр. Широко использовать хронологию по Олимпиадам впервые стал в своих работах историк Тимей из Сицилии в конце IV века до н. э..</span><span>На основании собранных материалов античные авторы решили начать отсчёт Олимпиад с 776 до н. э., в этот год Олимпийские игры известны по имени победителя. Вероятно, не удалось восстановить имён победителей в более ранних играх, а значит, и само проведение игр не может считаться достоверным фактом. Юлий Африкан, греческий автор III века, пишет, что игры 776 года до н. э. на самом деле были 14-ми[2]. Византийский автор Фотий пишет в отзыве на труд Флегона из Тралл (ныне — Айдын), написавшего во II веке труд по Олимпийской хронологии и победителям на Олимпиадах:</span><span>«Трактат начинается с 1-й Олимпиады, потому что, как признают почти все другие авторы, не существует подробных или точных свидетельств о предшествующих периодах, но разные авторы делают разные заявления, и даже те из них, кто внушает доверие, противоречат сами себе». </span>