Пряме значення:
Кисла слива
Настала осінь
Світить сонце
Малі руки
Джерельна вода
Спритна білка
Переносне значення:
Ростюща слива
Золота осінь
Лагідне сонце
Золоті руки
Життєва вода
Рідна білка
Золоте сонце освітлює нашу душу.
Мама мені сказала, що у мене золоті руки.
До нас у гості прийшла золота осінь
1. "Одягнена в батьків кожух" - відокремлене означення, виражене дієприкметниковим зворотом. Він стоїть перед ОС (означуваним словом) - Марія. Після дієприкм. зв., які стоять перед ОС, кома не ставиться.
Отже, правильний варінт - В.
2. <span>Австрійській державі знадобилося років сімдесят - перше просте реч.
</span><span>аби зрозуміти - друге
</span><span>що Bukowina є Bukowina й частиною Galizien бути ніяк не може - третє. У цьому випадку можна трошки запутатися. Можна сказати, що тут два прості речення із сурядним зв'язком (й). Але, взявши до уваги те, що тут один підмет і два присудка, які відносяться до нього, визначаємо, що це речення - просте.
Отже, відповідь - Б
3. Щоб розібратися в цьому питанні, знайдемо прсиудки в кожному реченні.
1) Речення складнопідрядне, перша частина якого має і підмет (родині), і присудок (жити). Отже, односкладне речення - друге. Присудок тут - кую. Тепер до цього дієслова необхідно додати особовий займенник (я, ми, ти, ви, він, вони). Кую я. Взявши до уваги те, що нам необхідно знайти речення, де можна додати "вони", розуміємо, що це не той варіант.
2) Кажуть (хто?) вони. Правильний варіант.
3) Не будемо (хто?) ми. Не той варіант.
Отже, правильна відповідь - варіант Б.</span>
Під - префікс
мі - корінь
та - суфікс
ю - закінчення
підміта - основа
1)Директору загальноосвітньої школи №224 м.Київ,Антоненку І.П. від випускника педагогічного університету Дмитренка Д.А.
2)У 2001 році вступила на спеціальність "Вчитель географії та організатор туристично-краєзнавчої роботи"ЗНТУ.
<span>Івана Купала, Купайла — традиційне і надзвичайно популярне українське свято, яке християни східного обряду відзначають в ніч з 6 на 7 липня за юліанським календарем. Отримало свою назву від імені давнього божества Купала та імені християнського святого Івана. Квінтесенцією свята є очищення з допомогою вогню і води, найдавніша форма магічних дій[2].
Сучасні язичники (неоязичники) відзначають Купала в найкоротшу ніч в
році - власне на літнє сонцестояння, як і їхні далекі предки.</span>
Святкували Купала здавна по всій Україні, щоправда з певними
відмінностями по регіонах. За радянського панування частина притаманних
святу регіональних звичаїв відмерла. Подібні звичаї існували, або
існують ще й тепер, і в багатьох інших народів: чехів, німців, австрійців, сербів, болгар, поляків, англійців, білорусів та росіян