RU:
Каждый гражданин Казахстана должен знать казахский язык-потому,что это наш национальный язык. Язык Родины. Каждый человек проживающий в Казахстане обязан знать наш язык. Так как это является помощью для самого себя. Зная свой родной язык мы можем общаться на истинном языке между своими родичами. Казахский язык-подтверждает наш потреотизм и независимость. Именно по данным причинам каждый гражданин Казахстана должен знать казахский национальный язык.
KZ:
Əр Қазақстанның тұрғыны қазақ тілін білуі қажет. Себебі,бұл өзіміздің ұлттық тіліміз. Отанымыздың тілі. Əр Қазақстан Республикасында тұратын адам қазақ тілін білуге тиіс. Өйткені,бұл өз-өзіңе де кқмек брлып табылады. Қазақ тілін меңгер,біле тұра біз өз еліміздің өзге азаматшаларымен тіл табысатын мүмкіндігіміз болады. Қазақ тілі-туған тіліміз. Бұл тіл біздің тəуелсіздігіміздің əрі потреоттық сезіміміздің айғақ дəлелі.
Міне,дəл осы себептермен əр Қазақстан Республикасының тұрғыны қазақ тілін білуі қажет.
Рада была вам помочь,если понадобится и другие помощи,обращайтесь✨
Аш әк ән ант ер ақ ат ас ел ит
Ін ор іс
Бата, бата беру — адал ниет, жақсы тілек білдірудің ұлттық дәстүрі. Дастарқан басында, түрлі жиын-тойларда, т.б. адам өмірінде кездесер ірілі-ұсақты қуаныштар кезінде той, қуаныш иесіне арнап қол жайып, бата береді. Сондай-ақ, қиын сапар, алыс жолға аттанған азаматына ақ жол тілейтін халқымыздың ежелден келе жатқан, кең таралған дәстүрлерінің бірі. Бата беретіндер, көбіне, көпті көрген ақсақалдар мен кемеңгер де дуалы ауызды билер болып келеді. Бата қысылғанда — қуат, қиналғанда—медет беріп, әрбір іс-әрекетіңе даңғыл жол ашып, бәле-жаладан қорғайды деп есептелген. Бата көзі тірілерге ғана емес, аруақтарға да жасалған. Батасыз, тілексіз өмір болмайды. “Батамен ер көгереді, жаңбырмен жер көгереді” деп халқымыз текке айтпаған. Батаның да қисыны, айтылатын, айтылмайтын жері болады, қуаныш пен тойдың ретіне қарай, соған лайық Бата тілегі болады. Бата қазақ фольклорының дербес, шағын жанры ретінде қарастырылады. Ұйқасты, ырғақты болып келетін, тұрақты образдарға негізделетін бата халқымыздың жақсылық пен жамандык, адалдық пен арамдық, обал-сауап турасындағы моральдық-этикалық түсініктерінің айғағы іспетті.
Мен бас-басы өзінің жазын ұмытпаймын. Менің әке-шешелерім бас-басы жылды ойлап табады, қайда ғой мен жібер-. Сияқты ғана мектептің демалыстары басталады, сұрақ туралы осы болады. Әке жатпай-тұрмай қалайды, чтобы мен пионерский лагерь деген бардым, ал мама теңізде бірлескен демалыста тепсінеді немесе соңмен шекарамен. Қайда бы мен не жөнелдім, өзі немесе өзінің әке-шешелерімен, маған барлық тең ша жанға сол мезгіл болады. Жылы, киіндіруге керекке көп киім. Ал тағы маған ұна-, не күндер салалы болады және аулада қыдыру болады допоздна. Ал қашан ай аспанда болады, сол тіпті түн болады аз поиграть, әке-шешелер где-то неподалеку.
Арада ескі жылда біз жорыққа әкемен араладық. Анда мен орманның жидегін және саңырауқұлақтарды жию үйрендім. Мен саңырауқұлақтың барлық разновидности тағы есінде болмадым, бірақ зато мен енді білемін, бұл жазбен аса көп орманның жидектерінің өседі, ал міне саңырауқұлақтар үлкен барлық күзбен шығады. Мені сонда кене тістеп алды, үй біз оны суырдық, ал мама алабұртты, не ол терінің астына деген залезет, бірақ барлық алалады.Осы жазбен мен қалаймын, чтобы күн емес олай шақырайды, ал сол уже ада-гүде ыстық. Қарамастан және тағы теңізде бару қалаймын, өте көптен анда болмады. Жазбен теңізде жөн. Қашан ыстық, бару болады шомыл-, ал кейін күнде қыздырын-. Қарамастан және олай домалақ күндер. Жазды үшін оның күнінің және күлімсіреулерді сүйемін.
Iшiн, устiнен, дaмiн, ауруын вроде)