Добры дзень, Анютка!
Як прыемна было атрымаць ад цябе новы ліст. Няўжо табе на самай справе падарылі Шчанюка коллі? Вось выдатна! Як вы яго назвалі? Як ты за ім даглядаць?
На жаль, мае бацькі катэгарычна не згодныя трымаць у доме котку або сабаку, паколькі баяцца воўны, сапсаванай мэблі і шпалераў. А я лічу, што жывёла павінна быць абавязкова - бо колькі радасці, цяпла і любові дорыць яно ўсім хатнім!
Хачу табе сказаць, што я пачала наведваць гурток макрамэ пры нашым клубе. Аказваецца, пляценне ўзыходзіць да старажытнага моряцкому рамяству - вязання марскіх вузлоў. Вяроўку можна афарбоўваць у розныя колеры і плесці з яе цацкі, ўпрыгажэнні, кашпо, сумкі і нават вопратку. Я ўжо прыдумала, якія падарункі зраблю ўсім да Новага года.
Пра апошнія навіны: у нашым класе з'явілася новая дзяўчынка са старадаўнім рускім імем Арына - гімнастка з цырка. У яе ўзрушаючая каса да каленяў. Яна дзіўна таварыская, з ёй адразу ўсё пасябравалі, як быццам вучыліся разам восем гадоў, а не ўсяго толькі тыдзень. Паводле яе запрашэнні мы ўсім класам хадзілі ў цырк. Арына выступала ўзрушаюча, стваралася ўражанне, што яна можа сабрацца ў любую фігуру, настолькі яна гнуткая. Шкада, што яна праз некалькі месяцаў з'едзе ў іншы горад на гастролі, бо цырк не стаіць на месцы.
А яшчэ ў маёй школе хутка адбудзецца традыцыйны конкурс бальных танцаў, і зараз амаль увесь мой клас прападае на рэпетыцыях. Многія нашы дзяўчынкі з першага класа ходзяць на танцы, таму і вальс, і самбу мы ставілі самі. Спачатку баяліся не знайсці падыходных партнёраў, бо самба - гэта вельмі запальны і тэмпераментны танец, але нашы хлопчыкі нас не падвялі. Так што ёсць усе шанцы на перамогу!
Цікава, даведаемся ці мы адзін аднаго праз год? Ці моцна зменімся?
Я з нецярпеннем чакаю твайго ліста. Пішы, што новага адбылося ў тваім жыцці, якія планы на будучыню. Калі будзе магчымасць, выйшлі мне фатаграфію - ты і шчанюк. Бо напэўна ўжо зроблена шмат цікавых кадраў.
На гэтым заканчваю. Да сустрэчы.
Твая сяброўка.
РЫГОР БАРАДУЛIН -- таленавiты паэт. Ен рана заявiў аб сабе звонкiм
словам. Барадулiн, як паэт, пачынаўся з кнiжкi "Маладзiк над стэпам". Паэзiя Рыгора Барадулiна -- паэзiя любвi да чысцiнi вясковага жыцця. Паэзiя сына вескi. У сваiх вершах ен раскрыў высакародныя маральна-этiчныя прынцыпы вясковага жыцця. Жыццевае крэда паэта-гуманiста, дзе былi зроблены першыя крокi па зямлi, дзе так доўга стаяла матчына хата, зроблен. у пасляваенныя гады жаночымi рукамi –.
Гэта першая тэма яго паэзii.
Другая тэма паэзii Рыгора Барадулiна - пейзажная лiрыка. Паэт, стараючыся раскрыць жывую душу прыроды, пастаянна параўноўвае яе з чалавечай душой, праводзiць паралель памiж жывым i нежывым. Прырода паўстае ў яго вершах нейкай незвычайнай, загадковай. У гэтых вершах праявiлася майстэрства паэта маляваць словам. Тэма Радзiмы i бацкаўшчыны - галоўнае ў творчасцi Рыгора Барадулiна, яна праходзiць праз
усе яго зборнiкi. «МАЯ БАЦЬКАЎШЧЫНА» i т. д. Рыгор Барадулiн адным з
першых у беларускай паэзii адгукнуўся на трагедыю Чарнобыля.
Голас ЛЕАНIДА ГАЛУБОВIЧА адразу загучау ў лiтаратуры таленавiта i
па-мастацку важка. Яго першая кнiга "Таёмнасць агню» стала падзеяй
лiтаратурнага года (1984). Крытыкi i старэйшыя пiсьменнiкi шчыра вiталi
з'яўлене паэта, адзначаючы яго развiтую паэтычную культуру верша. Леанiд
Галубовiч па складу таленту лiрычны паэт. У "Таемнасцi агню” «перад намi
шырока разгарнуся свет чалавечых пачуццяу i перажыванняу, шчырых сумленняў i прызнанняў. Вельмi натуральна, арганiчна, асбiста прагучауў яго верш "Паэзiя", у якiм паэт дзелiцца з намi сваiм душэўным вопытам, унутранымi думкамi, перажываннямi. Адносiны да паэзii ў Леанiда Галубовiча вызначаюцца маральнай чысцiней i трываласцю поглядаў, глыбокай асэнсаванасцю свайго "я” у паэтычнам свеце. Паэт ва усiм давяраецца жыццеваму i працоўнаму вопыту.
Зарание извеняюсь, за букву "и", на клаве нету белорусской
Беларусь гэта вялики центр культуры, у яки уваходзяць звестки амаль усяго часу, што иснавала Беларусь. на Беларуси шмат памятникау, кожны мае сваю гисторыю и вызначнасць у культуры беларуси. Амаль у кожным горадзе есць памятник Якубу Коласу, Янке Купалу и другим дзеячам культуры. усе яны зроблены па-майстэрски з вяликай увагай да сваей працы. Гледзячы на памятниккакога нейбудь дзеяча, адразу уяуляешь сабе яго выгляд, яго твар. Гэта вельми важна для гисторыы и для маленькага пакалення, якое zix' тольки пачало знаемицца з багатай культырай беларускага народу. Мне вельми падобаюцца памятники на Беларси.
Мядзведзіцу — мядзведзь, малому — малеча, зоркі — зорны.
Гуляць на вуліцы, мы это уже давно прошли