Құнды Туған жерден артық зат бар ма?
онда Күн жарқын көрінеді,
Төбелер тым жасыл боп көрінеді.
Алтын қуанышты көктем бар.
Салқын самал,Хош иісті гүлдер бар,
Онда тәтті бұлақ ағады
Онда бұлбұл әдемі ән салады
онда біз бәріне таңғаламыз
онда бәрі ғажайып, онда бәрі тамаша!
Сән - киім кию мәдениеті, өмірдің әр түрлі сферасында жеке талғамның уақытша үстемдік етуі. Қазіргі сәнде екі бағыт айрықша көзге түседі: ол – ретроспективалы (өткенге бағытталған) және перспективалы (болашаққа бағытталған).Киімді суықтан, ыстықтан, жараланудан, сырып кетуден сақтап қалу үшін киді. Киім үшін тек тікелей табиғаттан алынатын, өңдеуді қажет етпейтін материалдарды ғана пайдаланған. Мұндай киім қарапайым болған және не жыныстық не әлеуметтік жағынан айырмашылығы болмаған. Тарихи кезеңдерге байланысты адам қауымдарға бөліне бастағаннан кейін, киімді түрлі жыныстық, әлеуметтік, мүліктік белгілері бойынша бөліп қарау туындады. Осыған орай, костюм өзінің жетілуінің ерте кезеңінен бастап адамның қоғамдық өмірінде болып жатқан барлық өзгерістерін көрсетеді.
Қорқыт Ата[1]<span> – </span>түркі халықтарына<span> ортақ ұлы ойшыл, </span>жырау<span>, </span>қобызшы<span>. Қорқыт Ата өмірде ізі, артында әдеби-музыка мұрасы қалған тарихи тұлға ретінде белгілі. Қорқыт Атаның өмір сүрген кезеңі туралы ғылымда әр түрлі болжамдар қалыптасқан. Алайда зерттеулердің көпшілігі Қорқыт Ата </span>Сырдария<span> бойында өмір сүрген </span>оғыз-қыпшақ<span> тайпалық бірлестігінде 10 ғасырдың басында дүниеге келген деген тұжырымға саяды. </span>Рашид әд-Дин<span> “</span>Жамиғ Ат-Тауарих<span>” атты тарихи шежіресінде Қорқыт Атаны </span>қайы<span> тайпасынан шыққан десе, </span>Әбілғазының<span> “</span>Түрік шежіресінде<span>” оның тегі </span>баят<span> екендігі, </span>оғыздардың<span> елбегі болып, 95 жасқа келіп қайтыс болғандығы айтылады. </span>Сыр<span> жағасына жақын жерде Қорқыт атаның зираты болғанын Ә.Диваев, т.б. ғалымдар өз еңбектерінде атап өтеді. Ә.Қоңыратбаевтың зерттеулерінде Қорқыт ата 11 ғасырдың басында дүниеден өткен делінсе, </span>Ә.Марғұланның<span> еңбектерінде ол 7 – 8 ғасыр аралығында өмір сүрді деген пікір айтылады. Қазақ философиясы тарихында Қорқыт Ата– ел бірлігін нығайтқан кемеңгер қайраткер, түркі дүниетанымының негізін жасаған ғұлама </span>ойшыл<span>, әлемдік ақыл-ой мәдениетінде өзіндік орны бар </span>философ-гуманист<span> ретінде көрінеді. Қорқыт Ата жайындағы аңыздардан оның бойындағы үш түрлі өнер ерекше айқындалады. Біріншіден, ол </span>оғыз-қыпшақ<span> ұлысынан шыққан айтулы </span>бақсы<span>, [[|Абыз (адам)|абыз]]. Екіншіден – </span>күйші<span>, </span>қобыз<span> сарынын алғаш туындатушы өнерпаз. Үшіншіден – әйгілі </span>жырау<span>, оның жырлары оғыз-қыпшақ өмірін бейнелеген әдеби-тарихи мұра. Түркі халықтарының фольклорындағы Қорқыт Ата туралы аңыз әңгімелердің бірі оның туылуына байланысты. Қорқыт - түркілердің оғыз ұлысынан шыққан асқан сәуегей, бақсы, күйшілік, жыршылық өнерлерінің атасы болып табылады.</span>
1. белгілі бір авторы жоқ
2. оның бірнеше нұсқалары бар (мыс. қозы көрпеш баян сұлу 15 нұсқасы бар)
3.синтаксистік қайталаулар жиі кездеседі
Классикалық музыка дегенде қандай музыканы айтып отырсыз
<span>Классикалық музыканың негізгі анықтамасы - өткен дәуірден, келе жатырған, сол күйінде орындалатын және қазір де тыңдаушылары көп музыкалық шығарма</span>