У наш час головний двигун всього соціуму - це гроші. Напевно, на всьому білому світі немає людини, який би не знав, що це таке. Коли ми чуємо слово «гроші», машинально в уяві з'являються папери з різними цифрами і символами. Ці «папери» дають нам можливість жити, харчуватися і одягатися. На превеликий жаль, для більшості людей, гроші стали сенсом їх життя.
Як відомо, гроші з'являються тоді, коли людина починає працювати. Ми ходимо в школу і вчитися там для того, щоб стати фахівцем і забезпечувати себе і свою улюблену сім'ю. З самого раннього дитинства, я вислуховую те , як легко жити людям, у яких багато грошей. Я розумію, що коли закінчу школу та інститут, мені потрібно буде щодня ходити на роботу. У фільмах показують замки багатих людей, їх шикарні машини і їх розкішне життя. Погоджуся, що мені б теж дуже хотілося жити також. І тоді я замислююся про те, яку роль зайняли гроші в моєму житті.
Враховуючи, що я живу в великій родині, а мої батьки прості вчителі, у нашій родині постійний дефіцит грошей. Від батьків я буквально постійно слухаю те, що немає грошей, як все погано і як чудово та здорово живеться тим, у кого є гроші. Всі навколо тільки і говорять про гроші.
Часто, перед сном, я уявляю, як я раптом знаходжу величезний мішок грошей. Звичайно, я б їх витратив на моїх рідних людей. Купив би їм все те, про що вони так все життя мріяли. І може бути тоді б вони стали помічати ще щось навколо себе, крім фінансів. Адже в світі так багато прекрасного, а люди живуть тільки розмовами про гроші.
Я завжди говорив, і буду продовжувати говорити, що щастя – це не гроші, а рідні і кохані люди поруч. Але для кого-то саме вони - єдиний шлях до щастя. Мова йде про хворих дітей, яким терміново потрібно зробити операцію, яка врятує їх крихітну життя. І тоді, між життям і смертю, цієї маленької людини розділяє тільки величезна сума грошей. Мені здається, що для цієї сім'ї найголовніше щастя в цю мить – це гроші! Тільки вони можуть врятувати їх дитини. Виникає риторичне запитання, чому в цих батьків немає їх, хоча гроші їм так потрібні? І чому в інших людей їх настільки багато, що він ними просто постійно кидаються? На це питання навряд чи мені хтось дасть переконливу відповідь.
Особисто я б хотів знайти золоту середину по відношенню до грошей.Мені б не хотілося переходити тонку грань між спроможністю і жадібністю, одурманенностью грошима.
Повністю заспокоїтися, перебувати у гормонії. Проте, дивлячись, в якому контексті
в сучачному світі ми часто повторюємо, що десь краще, що в інших країнах кращі умови життя. багато молодих досвідчиних людей виїжджають за кордон в пошуках цього кращого. та невже так просто покинути рідну країну? згадаймо "Бояриню" Л. Українки. в іншій країні їй навіть дихати було важче, вона не могла думати ні про що інше крім своїх садків, співу солов*я... . оберніться люди! подивіться навкруги, усе це - синя блакить неба, зелений гомін лісів, запах квітів, усе це наше, рідне. цінуймо те що ми маємо
Народна балада — це високомистецьке явище, вираз
народного таланту в романтичному стилі. Балада виникає в похоронному обряді й
означає «пісня до танцю» ритуального, обрядового, який виконувався під час
похорону молодої, трагічно загиблої дівчини (в русальних піснях це поминання).
Тобто в баладі сконцентровано вираження емоцій. У багатьох культурах, і в
українській зокрема, є елемент обожнювання, фетишизації жінки-матері. Тому
загибла дівчина виступає символом загиблого роду. Ритуальний танець
здійснювався із відповідним пісенним супроводом. У пісню впліталася оповідь про
те, чому загинула дівчина, хто в цьому винен. Так і виникала балада. Походження
балади позначилося й на структурі: твір має конфлікт, кульмінацію, трагічний
фінал. Балада містить елемент фантастичного перетворення (герої стають тополею,
дубом, птахом). Пізніше цей факт перетворення стає одним із характерних
художніх прийомів балади. Віршована форма твору зумовлена тим, що рима та ритм
були й будуть засобом впливу на людину.<span>
</span><span> Основними
темами народних балад є кохання, право вибору своєї правди в житті, боротьба за
кохання. У часи первіснообщинного ладу перешкоду чинили батьки. Якщо дитина не
корилася, мати силою влади, прокляття за непослух перетворювала її на камінь,
птаха, дерево. У найдавніших баладах перетворення є покаранням, у хронологічно
пізніших — перетворення відбувається після загибелі, смерті героя та є
виявленням торжества.</span><span>
Особливістю балади є зображення героїв сильної волі. Такі
характери найчастіше зустрічаються у творах драматургічних жанрів. Так, у
баладі «Бондарівна» розповідається про горду дівчину, яка відмовила пану
Каньовському в залицянні й забажала обрати краще смерть, ніж життя з нелюбом:
«Ой волю ж я, пан Каньовський, в сирій землі гнити. Ніж з тобою поневолі на цім
світі жити!» Пан застрелив дівчину, а батькові дав грошей, примовляючи: «Ой на
ж тобі, старий Бондар, таляриків бочку, — Оце тобі, старий Бондар, за хорошу
дочку!» У баладі частково представлено елементи похоронного обряду: «Ой поклали
Бондарівну на тесову лавку, Поки звелів пан Каньовський викопати ямку»,
«Лежить, лежить Бондарівна день та ще й годину, Поки звелів пан Каньовський
зробить домовину» — за народним звичаєм, мрець мав відбути добу в своїй хаті.
«Ударили в усі дзвони, музики заграли, А вже ж дівку Бондарівну навіки
сховали!» — зображено обов'язковий елемент поховання молодої дівчини — музичний
супровід дійства. Твір насичений епітетами, звертаннями, повторами, окличними
реченнями.
</span><span> У
баладі «Козака несуть» показано загибель молодого козака, якого оплакує
дівчинонька. Твір характеризується виразністю, стислістю, напруженістю емоцій.
У баладі для посилення драматичності використовуються повтори: «А.за ним, за
ним/ Його дівчина/ Білі рученьки ломить./ Ой ломи, ломи Білі рученьки».</span><span>
</span><span> Трагічна
смерть козака оспівана в баладі «Ой на горі вогонь горить», у якій
оповідується, як козак устиг запалити вогонь на знак нападу ворогів, а сам
урятуватися не зміг і тепер «...лежить,/ Порубаний, постріляний./ Китайкою
покриваний». І тільки вірний кінь розкаже батькам про смерть сина. Мова твору
характеризується використанням метафор, повторів.</span><span>
</span><span> Смерть
молодого хлопця, удовиного сина, описується в баладі «Ой летіла стріла».
Парубка оплакують рідні, та горе матері найбільше: «Де матінка плаче. Там Дунай
розлився», «Ой матінка плаче. Поки жити буде». Серед художніх засобів балади
особливу роль відіграє гіпербола, метафора та повтори.</span><span>
<span>Народні балади є відображенням вірувань, світогляду
українців, це невичерпне джерело творчого натхнення для поетів і письменників
різних епох.</span></span>