Ұнамды, ардақты, аяулы, әзіз, әспетті, қадірлі, қадірменді, қалаулы, қастерлі, құрметті, қымбатты, сүйкімді
Қала мен ауыл адамдарының өмірін салыстыруға келе бермейді. Үлкен қалада тұру қандай тамаша. Қалада бәрі дайын, жылы үй, үйде салқын су, ыстық су ағып тұр. Қалада әсем ғимараттар, мәдени орындар, саябақтар. Қандай оқу орнында оқығың келеді, спортпен айналысасың ба, біліміңді жетілдіресің бе таңдау көп, тек өзің дұрыс таңдай біл. Ия, қалада тұратындарға қызығамын.
Бир куни бир кумырыска келе жаткан . Содан сон бир инелик келелди де кумырысканы терен апанга итерип жибереди .Кумырыска комек шакырады . Бир кус келип кумырыскага комектеседи . Солай кумырыска апаннан шыгады .
Ту –
мемлекеттің басты рәміздерінің бірі бейнелейтін, оның егемендігі мен ұқсастығы.
Ту — ол тіркелген бауғаға бекітілген мата мен түстегі, әдетте бейнеленген
елтаңба немесе эмблема. Ту ежелден қызметін атқарды елдің халқын біріктіру және
оны сәйкестендіру белгілі бір мемлекеттік бар.Тәуелсіз Қазақстанның мемлекеттік
туы ресми түрде 1992 жылы қабылданды. Оның авторы-белгілі суретші Шәкен
Ниязбеков. Қазақстан Республикасының мемлекеттік туы-тік бұрышты көгілдір
түсті, ортасында күн сәулелері, астында – қалықтап ұшқан қыран.
Елтаңбасы – мемлекеттің басты рәміздерінің
бірі. Термині "герб" (елтаңба неміс сөздер "erbe" (мұра)
деген мағынаны білдіреді тұқым қуалайтын ерекшелік белгісі – үйлесімі пішіндер
мен заттардың құлшыныстың. Егеменді Қазақстанның елтаңбасы ресми түрде 1992
жылы қабылданды. Оның авторлары-белгілі сәулетшілер Жандарбек Мәлібеков пен
Шот-Аман Уәлиханов.Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы шеңбер
(дөңгелек) – бұл символ, өмір мен мәңгіліктің, ол пайдаланған ерекше почетом
арасында Ұлы дала көшпенділерінің. Шаңырақ – киіз үйдің басты жүйе құраушы
бөлігі нысан бойынша напоминающая көктегі күмбез болып табылатын бірі
тіршіліктің көшпенділерінің дәстүрлі мәдениетінде. Республиканың Мемлекеттік
елтаңбасында шаңырақтың бейнесі – символы ортақ қонысының, біртұтас Отанының
барлық халықтардың. Басты мақсатымыздан ауытқымай, беріктігі және орнықтылығы
шаңырақтың байланысты сенімділігін, оның барлық уықтардың (тіректер).
Мифтік
қанатты аттар – тұлпарлар мемлекеттік елтаңбадағы геральдикалық элемент болып
саналады. Бағзы замандағы тұлпар бейнесі ерте заманнан бері бейнелейді сияқты
ұғымдар батылдық, адалдық және күші. Қанаттары символизируют сан ғасырлық
арманын көпұлтты Қазақстан халқының қуатты және гүлденген мемлекет құру. Олар
туралы куәландырады таза ой ұмтылуға дәйекті жетілдіру және жасампаздық дамыту.
Алтын қанаттары сондай-ақ, алтын масақтар мен қазақстандықтардың
еңбексүйгіштігін және еліміздің материалдық игілігін.
Әнұран – басты рәміздерінің бірі.
"Әнұран" терминінің өзі гректің "gimneo" термині
"салтанатты ән". Әнұран ретінде, маңызды дыбыстық символика бар кілт
мәні үшін тиімді әлеуметтік-саяси бірігуде және еліміздегі азаматтарды этномәдени
біртұрпаттылықта айтарлықтай мағына береді.
Тәуелсіз
Қазақстанның тарихында мемлекеттік әнұран-елдің бекітіліп, екі рет – 1992 және
2006 жылдары.
Қандай да болмасын коғам тәртіпті қажет етеді, оған мүдделі болады. Сондықтан да тәртіп орнауға тиіс. Ал тәртіптің бастауы — әдеп. Өйткені әдебі жоқ қоғамда тәртіптің орнауы екі талай. Ал, тәртібі жоқ қоғамның ыдырамауы да мүмкін емес. Сол себепті де "Адам әдепті болуға тиіс" деген сөз тәртіпті болуы керек дегенді де ұқгырады. Өйткені тәртіп — әдептің бір түрі. Қоғамдағы ең бағалы адам — әдепті адам. Әдепті адамдар - коғамның баға жетпес байлығы, әрі мәртебесі. Қай қоғамда әдеп жоғары қойылса, сол қоғамның абыройы жоғары, түрмысы да бақуатты болады. Бір адамның қандай да бір әдепсіздік ісі міндетті түрде айналасына күйедей жүғып, қоғамға зор зиянын келтіреді. Халыктың: "Бір қарын майды бір күмалақ шірітеді",- дейтіні сондықтан болса керек. Әдеп белгілі бір коғамның рухани кажеттігі негізінде пайда болып, өзіндік белгілері, сипаттары арқылы сол қоғамды құрайтын адамдарды біріктірудің куатты құралы қызметін атқарады. Демек, әдеп - қоғамдағы келісімді іс-қимылды ажарландыратын тетік, адамдар арасын адамгершілік негізде байланыстыратын қоғамдық. құрал. Сондыктан да адамның әдептілігі оның адамдар арасындағы жүріс-тұрысынан, басқалармен қарым-қатынасынан көрінеді. Халық: "Жақсы-жақсы дерсің, ісің түссе білерсің",— деп бекерге айтпаған ғой. Әдептілік заңы салтанат құрған қоғамның абыройы жоғары, тұрмысы сәнді, тіршілігі шуақты болмақ.