Леся Українка – надзвичайна письменниця. Її творчий спадок складають твори, які дуже різняться між собою за формою, жанром і тематикою. Кожен читач знаходить в творчості Лесі щось своє, особисте. Для мене таким відкриттям стала драма-феєрія “Лісова пісня”, яку я тепер можу назвати своїм улюбленим твором Лесі Українки. Як відомо, вона була написана за дуже малий проміжок часу, але виношувалася в душі письменниці надзвичайно довго. Це можна простежити по місткості кожної фрази, кожної деталі. Загалом, "Лісова пісня" - драма, дуже насичена емоціями та яскравими образами. Немов живі, постають перед нами персонажі. І написані вони так проникливо, з такою невимовною любов'ю, до того глибоко, що захоплює дух. Не можна не любити Лукаша, не дуже сильного духовно, але надзвичайно привабливого своєю відкритістю і наївністю, дядька Лева, який настільки довго прожив у лісі, що став уже частиною природи, жвавого, доброго та хороброго Перелесника, Мавку - саму природу, яка начебто "завжди була". Їм протиставляються Потерчата, для яких людське життя за іграшку, "Той, що в скалі сидить" - невідворотна кара, підлючі лихі Злидні, та представники світу людей - Мати Лукашева, Килина. Головною у драмі "Лісова пісня" мені здається думка, для Лесі дуже важлива. Коротко її можна було б виразити так: "Жити зараз, а не потім". Жити тим, що є, не відволікаючись на майбутнє чи минуле; жити почуттями, не загублюючи свою безсмертну душу на бездумне накопичення грошей та матеріальних благ; без оглядки на людський осуд та поговір робити те, що тобі подобається; не розгублюватись при невдачах, а знову й знову підійматись і оживати, оновлюючись раз за разом. Людське життя таке коротке, але більшість віддає перевагу витратити його марно; а вічні створіння, такі як Мавка, Русалка Польова і Перелесник, живуть тільки "зараз". Вони кохають безоглядно та без краю, і проти цього кохання нічого не має сили, доки в серці є "те, що не вмирає". Ненавидять вони також не оглядаючись на інших: "Ой, ті люди з-під стріх солом'яних! Я їх не зношу, я не терплю солом'яного духу! Я їх топлю, щоб вимити водою той дух ненáвидний. Залоскочу!..". <span>Драма "Лісова пісня" запам'яталася мені своєю яскравістю та глибинною добротою. Ці ідеї - що дерева живі, що душі вічні, що немає кінця життю ("Стане початком тоді мій кінець"), - дуже близькі мені. Я вважаю, що в цьому творі відбито цілий духовний світ. Було б дуже гарно, якби люди прислухались до порад персонажів - дійсно, безсмертної - Лесі Українки.</span>
Да. Тяжела судьба Базарова. Внезапная смерть перечеркнула все его жизненные планы и цели. Он умер в самом расцвете лет, в том возрасте, когда перед человеком открыты все дороги,когда перед ним столько возможностей,которыми надо уметь пользоваться.А он бы мог ими воспользоваться в полной мере, так как он был человеком жестким,решительным,целеустремленным, то есть он был подготовлен ко всем жизненным реалиям.И благодаря своему характеру,он бы добился много. <span> Он мог достичь великолепных успехов в медецине,мог совершить какие-либо открытия, он мог просто напросто спасать жизни людей. Но ни это было его главной целью. Главной целью являлась самореализация ,он стремился доказать,что он,человек из народа,из низшего сословия, хоть что-то значит в обществе.Он хотел,чтобы с его мнением считался каждый, будь это крестьянин или аристократ.И все его занятия медициной, самообразованием были лишь средстом достижения цели, с помощью них он пытался достичь своей главной цели. И это объясняет и то,что он выбрал своим жизненным принципом нигилизм.Нигилизм тоже являлся средством достижения.Базаров очень хитро и грамотно взял нигилизм к себе на вооружение.Прикрываясь им,он проламывал,прокладывал себе дорогу в обществе. </span>
Ровена найбагатша спадкоємиця знатного саксонського роду, сама доля судила шанобливе ставлення інших до неї. Леді наділена гарною вродою. «Троянда краси й безцінна перлина, найпрекрасніша з тисячі, запашна мирра, зерно ладану» - так казали інші про неї. «Ставна й висока на зріст, але не настільки висока, щоб це впадало в око» . Сліпучою білизною вирізнялась її шкіра, а обриси голови й обличчя були наділені шляхетністю та розумом. «Ясні блакитні очі, опушені довгими віями, дивилися з-під тонких каштанових брів, що надавало виразності її чолу, … очі ці були здатні як запалювати, так і втішати, як повелівати, так і благати». Одяг прикрашали коштовності та золото. Проте знатна леді була милостива до бідних та прочан зі святих місць, її душа була щедра на милостиню для них. Вміла скривати та управляти своїми емоціями. Коли її хвилювали новини про Айвенго, почуттів.
Ребекка – єврейка, тому її становище у суспільстві уже було нижчим від леді Ровени. Вона теж по-своєму чарівна. Мала смаглявий відтінок шкіри, густе чорне волосся. ЇЇ карі очі, наповненні глибиною почуттів, блищали під тонкими вигнутими чорними бровами, «білі зуби виблискували, як перли». Мала гарну поставу, одягнута у східне вбрання. Проте Ребекка далеко поступається в красі чарівній саксонці Ровені.
Автор стремился показать в своём произведении процесс дигродации России, общества в целом и чиновников. Таким образом Чичиков - главный герой произведения, начинает свои посещения к помещикам с самого положительного героя и заканчивает обратным ему. Ну и в таком роде продолжать тему можно) Что Манилов весь такой хороший и жена у него приветливая и все всех любят в его поместье, а Плюшкин окончательно засел у себя в поместье и совершенно не следит за своим хозяйством. Так же можно сказать и про помещиков так сказать "среднего звена", которые находятся в середине своего развития)
Их жизнь могла бы сложиться вполне счастливо, если бы Саша донес кольцо и вместо драки с другим мальчиком, спросил у него, кто он такой. Тот бы сказал, что он дворовый человек господ Дубровский. Саша бы отдал кольцо ему, тот отнес Владимиру, Владимир бы спас Машу. Или если бы Владимир успел до венчания Маши и князя Верейского. Тогда бы был счастливый конец у Маши и Владимира. Но с другой стороны, Маша аристократка, и она может быть ещё и женилась бы на бедном учителе Дефорже, но она никак не может связать свою жизнь с разбойником Владимиром Дубровским.