Бір мың сегіз жүз қырық бір-бір мың сегіз жүз сексен тоғыз
Бурабай-әсем,ғажайып жерлердің біріне жатады.Жылына Бурабайға 1000 адамдай келеді.Себебі ол жердін ауасы таза суы мөлдір.Бурабай көлінйн ортасында су астынан шығып тұрған Жұмбақ тас деген тас бар.Ал көлдің жанында Оқжетпес деген биік тау бар.Оны Оқжетпес деп атаған себебі оған оқтың өзі жетпейді.Таудың басына қараған кезде бас киімін түсіп қалады.Бурабайда тағы баска да таулар бар.Тек таулар мен көл ғана емес жап-жасыл ормандарда Бурабайдың көркін ашып тұрады
Жеті қазына: Ержігіт, сұлу әйел, ақыл, білім, жүйрік ат, қыран бүркіт, берен мылтық, жүйрік тазы(ит); Жеті ата: бала, әке, ата, арғы ата, баба, түп ата, тек ата.
ТарихыӨңдеу
Еңлік пен Кебек оқиғасы туралы мәлімет баспасөз бетінде 1892 жылы «Дала уалаяты газетінде» «Қазақтың естерінен кетпей жүрген бір сөз» деген атпен жарияланды.
Кейіннен 1900 жылы тағы да осы газетте «Қазақ турасынан хикая» деген атпен шықты.
Мағауия Абайұлы да «Еңлік-Кебек» дастанын жазған.
"Еңлік – Кебек" оқиғасының сюжетіне Шәкәрім ақын поэма арнаған. "Еңлік-Кебек» поэмасы Абайдың көзі тірісінде, оның ақылымен жазылған. Оқиғаны Абай шәкірттеріне айтып беріп, поэма етіп жазуды ұсынады. Шығарманың негізгі арқауы махаббат трагедиясы болғанмен, Шәкәрім замана кейпін нақтылау, оқиғаның ескі күндерде өткенін, ендігі жерде ел арасында мұндай келеңсіз істер болмауға тиісін дәлелдей түсу үшін хикаяның өмірлік фонына айрықша мән беріп, шағын көлемді тарихи ақпар жасайды. Дастанның кіріспесі ел-жұрттың бұл жерге келу тарихына барлау іспетті. Ақын осы тарихи процесс үстіндегі нақты жағдайларды тәптіштеп баяндайды.
М. Әуезов: «Шыңғыстың бұрынғы иесі матай болады. Сол матайды Кеңгірбай тұсында тобықты ру басылары алғаш ірге тепкен жерінен тайдырмақ болады. Бұның арты шабуылға ұласады. «Еңлік-Кебек» оқиғасы дәл осы алғашқы талас-тартыстың кезін көрсетуші еді», -деп түсініктеме береді.