Білім деген білім алу көп білу жане жазуды окуды үйренету керек Ол үшүн мектеп бар мектепте білім аласын қосымша бар және достарды табасын көп пән бар
Математика Дүние таңу Жаратылыстаңу көркем еңбек Орыс тілі Қазақ тілі Дене шынықтыру білім керек өйткені көп ақша болу үшүн жақсы жүмысты табу ұшін сен білім алмасан Сен бомж боласын саған мүны бәрі Мектеп береді сен көп сабақ оқы дайындал көп оқысан көп білім болады мықты боласын жазу әдемі болады Білім бүл адамнын байлығы
Соғыс алапаты -майдан, қария -ақсақал, із- таңба, ынтықтық- сағыныш, ата буын - ағалар, мұғалім - ұстаз, балалық шақ - балдаурен.
<span>***Жіктік жалғау***
Мен </span><span>өзенмін
</span><span>Сен өзенсің
Сіз өзенсің
Ол өзен
/---/
Біз өзендербіз
Сендер өзенсіндер
Сіздер өзенсіздер
Олар өзендер
</span>***Тәуелдік жалғау***
менін өзенім
сенің өзенің
сіздің өзеңініз
оның өзеңі
/----/
біздің өзеніміз
Сендердiң өзендерің
Сіздердiң өзеңдерініз
Олардың өзеңі
Қазақ халық музыкасының тарихына көне түркі дәуірінен бергі кезеңдегі музыкаүлгілері мен тарихи-мәдени мәліметтер енеді.
Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалықәндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүртұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған.
Қазақ халық музыкасының тарихына көне түркі дәуірінен бергі кезеңдегі музыкаүлгілері мен тарихи-мәдени мәліметтер енеді.
Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалықәндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүртұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған.
Қазақ халық музыкасының тарихына көне түркі дәуірінен бергі кезеңдегі музыкаүлгілері мен тарихи-мәдени мәліметтер енеді.
Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалықәндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүртұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған.
егер көмектессе лучший ответ қылшы п ж
Объяснение:
1) Мен бұл нақыл сөзбен келісемін. Себебі өз тіліміз, ана тіліміз өте қымбат және бағалы. Ол бізге қалдырған мұра және ең бастысы, тіл елдің тарихы. Ал басқа тілдер өмірде үлкен рөл атқарады. Мысалы, егер біз АҚШ-ға ұшқан кезде, бізге ағылшын тілі керек болады. Мен басқа тілдерді де өз тілімді де құрметтеймін!