Тауықты ЦЫПА ЦЫПА деп шақырады
Зерттеу. Мен Қазақстан Республикасында тұрам. Бұл жер өте әдемі. Әрі ұлкен. Бірнеше ұлт болсада тату тұрады.
Суреттеу. Менің мемлекетім сұлу, ұлкен. Қанатының астына бірнеше мемлекет сиып отыр. Жері құнарлы. Халықы тату.
Салыстыру.Мен өзім кейын өз мемлекетімді, бұданда әдемі ғып өзгертем. Қазірді қаламыз көркем, үлкен ғимараттар, балабақшалар, кинотеатрлар бар. Кейін осының бәрін екі есе көбейтем.
Ліңе Өз пікірің
Өз еліңді не үшін мақтан етесің. Мен өз елімді, өзінің алдына бір зайырлы мемлекет екеніне мақтан етем. Соғыстын жоқ екеніне мақтан етем.
Білімің. Еліңе достарыңа қандай тілек айтасын. Еліме осылай бір тудың астына тату болып өмір сүре берейік дегім келет. Ал достарыма сол елді сақтап, қадірлей білейік дегім келет.
Қолдану
Не үшін жақсы оқу керек.
Біз халқымыздың болашағы жақсы оқитын болсақ, кейін мемлекетіміз көркем болат. Және өзіміздің нанымыз болат.
Абай лирикасы кең көлемді мол қазына; биігі бітпес, тереңі таусылмас сырлы мұра. Абай лирикасы сала-сала. Жалпы лирика деген ұғымға қандай қасиеттер тән болса, Абай өлеңдерінде соның бәрі бар. Абайды бірыңғай қайғының, яки қуаныштың ақыны деуге, не мұңшыл, не күлкішіл ақын деуге тіпті де болмайды. Абай лирикасында осының бәрі түгел, түтас жатыр. Оның сырлы жырларындағы сәл ғана, ең бір жай сезінудің өзі оқырманның жан жүйесін, көңіл күйін түгел тебіренте толқытып, барлық пернені түгел басып, барлық шекті түгел сөйлеткендей сайрайды. Бұл - ғажайып құбылыс.
Абайдың саяси-әлеуметтік лирикасын талдар тұста, алдымен, ақын - өз дәуірінің үні екенін ескеру шарт. Суреткер өзі өмір сүріп отырған қоғамнан тыс, жеке-дара қалып, томаға тұйық өмір сүре алмайды. Ен өзіндік дүние танымына сәйкес әлеуметтік көзқарасы бар. Сондықтан, өмір құбылыстарын суреттегенде оған өз қарым-қатынасын көрсетпей қала алмайды. Өз шығармасында сәулелеңген өмір шындығы туралы өз кесімін айтып, өз «үкімін» шығарады. Абай да өз лирикасының керекті жерінде кейбір қоғамдық қатынастардан белгі бере отырып, өзінің өмірге көзқарасын, таным-тапғамын, идеялық бетін айқындайды. Абай - өз дәуіріне қатал сыншы болған адам. Қараңғы даладағы қат-қабат қарау әрекеттер - заңсыздықтар мен зұлымдықтар ақынды қатты күйзелтеді де, дәл осы жеке басқа тән жай- күйлер енді бірде арнасынан асып, қоғамдық сипат алған. Сонда, ақынның бір адамды сынағаны - сол сияқты бүтін бір қауымды сынағаны, тілін болыс пен ұлыққа түйресе, сол кеселді туғызып отырған патша әкімшілігіне түйрегені болып шығады.
1.аяғы кіші сүйгенін киер
аяғы үлкен сыйғанын киер -кіші-үлкен
2.достан сырыңды жасырама
дұшпанды басыңнан асырма -дос-дұшпан
3.ас-аз,ниет-көп - аз-көп
4.ұлы,қызы бар кісі,
құдалыққа барысар - ұл-қыз
5.жақсы да болса өз- үйім
жаман да болса өз- үйім -жақсы-жаман
6.ағайын бір өліде
бір тіріде керек -өлі-тірі
то что вспомнила и нашла))))))не обижайся
Тісің ауырады ма? ия. қай жерде?осы жерде
қатты ауырады ма? жоқ. қорқасын ба? кішкене. тісің ауруға қойдыма? ия рахмет