Атау септік: заман
Ілік септік: заманнын
Барыс септік: заманға
Табыс септік: заманды
Жатыс септік: заманда
Шығыс септік: заманнан
Көмектес септік: заманмен
Менін талабым
Сенін талабын
Сіздін талабыныз
Олардын талабы
Біздін талабымыз
Сендердін талаптарын
Сіздердін талаптарыныз
Олардын талабы
Ответ:
учись лучше, раздолбаи
Объяснение:
лолололольсьсьвлтввлвьвллввьлвьлвлвлвлвьвлвробат и ло ло ло
Сочините пожалуйста с этими словами предложения. ашылды,жабылды,аз,ауыр,жаман,кең,жабылды,көп,тар,ашық,жеңіл очень нужно
33 [7]
Бугін дүкен ашылды. Сағат онда мектеп жабылды. Жаман адамның жақсылықтары аз. Ауыр адамға көмектесу керек. Көп ақшан болса өзінге жақсы. Жеңіл ателтика чемпионы- Илья Ильин. Бүгін біз ашықпыз. Өзін корғал амайтың адамға жабылмайды!
Қазақ халқының ақындық өнерінің даму тарихында Жамбыл Жабаевтың орны ерекше. Ақын 1846 жылы ақпан айында Жамбыл тауының бөктерінде дүниеге келген. Әкесі Жапа кедей болсада, сөз қадірін білетін адам болған. Шешесі Ұлдан ақылды адам болған, өз жанынан өлең шығара алатын, дауысы әдемі әнші болған. Жамбылдың арғы аталары өнерпаз, сері, палуандар болғаны белгілі.Бала Жамбылдың өлеңге, ақындыққа қызығушылығы ерте оянға. Жамбылдың ақындық атын шығарған өлеңі «Шағым» аталады. Жамбыл Жабаев 1945 жылы 100-ге қараған шағында қайтыс болды.Вот на казахском, сейчас напишу перевод к немуПродолжение: Жамбыл Жабаев имеет особое место в литературе казахского народа. Акын (поэт) родился в феврале 1846 года у подножия горы Жамбыл. Отец Жапа хоть и был бедным, знал достоинство слова. Мать Ұлдан была очень умной, сама сочиняла песни и была певицей с красивым голосом. Дальние предки Жамбыла были умельцами (искусными), настоящими мужчинами (рыцарями) и борцами (сильными). У маленького Жамбыла интерес к песням, искусству появился (пробудились) очень рано. Песня которая «потвердила» его имя поэта называлась «Шағым». Жамбыл умер в 1945 году на пороге к 100 лет.
Подробнее - на Znanija.com -
znanija.com/task/11698006#readmore
Ответ:
Абай (Ибраһим) Құнанбаев (1845-1904) — ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер[1], либералды білімді исламға таяна отырып, орыс және еуропа мәдениетімен жақындасу арқылы қазақ мәдениетін жаңартуды көздеген реформатор. Абай ақындық шығармаларында қазақ халқының әлеуметтік, қоғамдық, моральдық мәселелерін арқау еткен.[2]
Абай Шығыс пен Батыс мәдениеті мен өркениетін жетік білген. Бірқатар әлем ойшылдарының еңбектерімен жақсы таныс болған. Философиялық трактаттар стилінде жазылған «Қара сөздері» - тақырып ауқымдылығымен, дүниетанымдық тереңдігімен, саяси-әлеуметтік салмақтылығымен құнды.[3]