қобыз, дәрі, оқу, бокс .шаңғы, ас, күй, жұмыс, спорт, балық, теңіз.
Ана тилин арын бул
уятын боп тур бетте
озге тилдин барин бил
оз тилинди курметте
Бір Аллаға жазбасқа…” – дейді. Бұл сөз білген адамға Құранның тұтас бөлігі. Жырау Алланы жалғыз деп таны деп тұр. Егер адам осы Алланы құлшылықта бір деп тану түсінігінен ауытқыса, барлық ғұмыры оған еш пайда бермейді және істеген ісі ақыретте де қажетіне жарамайды. Құранда ондай адамдар жайлы: «Расында саған да, сенен бұрынғыларға да: «Егер Аллаға ортақ қоссаң әлбетте амалың жойылып кетеді де анық зиянға ұшыраушылардан боласың» деп уахи етілді» делінген. Құранда амалдардың жойылуын «хабато» дейді. Қазақша тілдік мағынасында, «артық жем жеп, күпті болып ісініп жарылған мал» дегенге жақын. Яғни, Аллаға серік қосқан адам – күбініп арам өлген мал тәрізді, жақсылығы ескерілмейді, сауабында салмақ жоқ. Демек Құран түсінігінде Аллаға ортақ қосу ең үлкен зұлымдық. Алланы бірлеу бүкіл жақсылықтың бастауы. Осыны білген Бұқар бабамыз әуелі бір «Аллаға жазбасты»<span> (ортақ қосып қоймауды) тілге тиек қылып отыр.</span>
Казакстаннын болашагы жастардын колында расымен де казирги жастр гылымды да техниканы да билу шарт. биздин казирги максатымыз билим алып, казакстаннын болашагына зор улес косу. Билим алып, билимимизжи жетилдирип, когамнан роз орнымызды табу. кейин казакстаннын экономикасына улес косу
Ертеде арыстан өзіне көмекші сайлау үшін ормандағы барлық аңдарды жинап алып былай депті
-Кім мына ыдыстағы ыстық суды ішетін болса сол менің көмекшім болады дейді. Аю:
-Былай тұрыңдар мен бірінші ішемін деп ыстық суды ішемін деп тілі күйіп ақырып кетеді.Осылайша барлығы ыстық суды іше алмайды.Бір кезде қоян:
- мен ішіп көрейін деп ыдысты алып ішейн деп жатқанда ішпей тұрып барлық аңға ыстық екенін көрсеткісі келеді.Аңдардың бәріне көрсетіп болған соң ішеді барлық анға көрсетіп шығам дегенше су суыпта қалған болатын.Суды ішіп қоян арыстанның көмекшісі болыпты.