Шылаулар болуы керек деп ойлаймын
Одеваю брюки.
Көйлек шалбар.
Жолбарыс бір түлкіні ұстап алады. Түлкі құйрығын бұлаңдатып, тұмсығын жоғары көтеріп:
-Мені жей алмайсың! Мен осы орманға қожалық етуге келгенмін,— дейді.
Жолбарыс түлкіге олай бір, былай бір қарап, сенбей:
— Мүмкін емес,— дейді.
— Сенбесең, менімен бірге орманға жүр. Ондағы барлық аңдардың менен қалай қорқатынын өз көзіңмен көр, — дейді түлкі.
Жолбарыс бұған келіседі. Түлкі жолбарыстың алдына түсіп, паңдана жүріп отырады. Жолбарысты көріп аңдар мен құстар зәресі ұшып, тым-тырағай қашады, ұялары мен індеріне тығылады, аспанға ұшады. Ал қу түлкі басын онан сайын көтере түсіп:
— Ал, енді көзің жеткен шығар! Менен қорықпайтын жан бар ма тірі?— деп мақтанады.
— Я, сен шынында да айбарлы екенсің,— деп алданған жолбарыс жайына кетеді.
Тут переводятся что зеркало для человека как друг для обшение а остальное я не понял
Беташар жас келін келгенде халық жиналып, халықтың алдында жасалатын дәстүр. Келіннің бетіне үлкен ақ орамал жабылады, орамалдың ұшына қамшы немесе келген ұзын таяқ байланып, оны бір жігіт немесе бала ұстап тұрады. Бет ашатын адам домбырамен келінге келген жерін таныстырады, келінге отбасының үлкендеріне, ағайындарға, көрші-көлемге арнап өлеңмен сәлем салдырады. Келін екі жағынан демеп тұрған абысындарымен иіліп сәлем жасайды. Және келінге өлеңмен көптеген ақылдар айтылады. Мұнан от басының анасы келіннің бетіндегі орамалды қайырып, маңдайынан сүйіп, батасын береді. Осымен келіннің беті ашық, әрі үй шаруасымен айналысуына болады.