Б-дауыссыз,ұяң
о-дауысты,жуан,ашық,еріндік
л-дауыссыз,үнді
а-дауысты,жуан,ашық,езулік
т-дауыссыз,қатаң
б-дауыссыз,ұяң
е-дауысты,жіңішке,ашық,езулік
к-дауыссыз,қатаң
Мой любимый танец танго я его люблю
Музафар Алимбаев - казактын корнекти жазушысы, акын жане аудармашы.
Павлодар облысы Шарбактин ауданынын Марал ауылында дуниеге келди. Улы Отан Согысына катыскан. Согыстан кейин С.М. Кирова атындагы казак мемлекеттик университеттин битирди, "Пионер" журналында менгеруши болып , коркем адебиет менгерушиси жане "Казак адебиет" газетинин бас орынбасардын менгерушиси болып жумыс истеди. "Балдырган" журналынын бас редакторы болган. 1952 жылы "Караганды туралы олендер" атты китабин шыгарган. Казирги казак андеринин жане Казакстан Республиканын биринши гимнинин авторы. Пушкиннин, Лермонтовтын, Маявковскийдин, Хикметтин, Тихоновтын, Суркованын, Баруздинанын шыгармаларыгын жане "Манас" шыгармасынын казак тили аудармасына катыскан.
Музафар Алимбаев Кенес Одагынын медальлимен, Жогаргы Кенес Казак ССР грамотасымен марапатталган.
Neznay neznay
kflkgfdkgjslkgslkgjaelkfghUIPWGVFB
Ер-тоқым- салт атқа мініп жүруге лайықталған жабдықтардың бір түрі. Адамның атқа мініп-түсуі мен атқа ер салу мұқтаждығы қашан басталғаны белгісіз. Қазақстан жеріндегі жартастар бетінде ер-тоқымды ат суреті кезігеді. Соның ішінде, тура сызықты суреттер, бедер сызықты суреттер бар. Бұл ертедегі адамдардың да ер-тоқымды пайдаланғанынан дерек береді. Ер-тоқымды көне заман көшпелілерінің дамытқан өнер туындысының бірі деуге болады. Өйткені көшпелі тұрмыс, жорық, шабуыл- ат үстіндегі қимылдың барлығы ер-тоқым, тұрман-жабдықтарын тамаша толықтырған. Бұл жабдықтар екі жаққа да (атқа да, адамға да) қолайлылық тудыру мақсатында жасалған. Әсіресе, атқа жайлы болу жағы басты шарт болған. Қазақ халқы осы тұрғыдан, « Алтында ерің атқа тисе, алтынын ал да отқа жақ»,- деп, тұжырады. Соңғы кездегі қалыптасқан атаулар- қалмақ ер, қырғыз ер, қазақ ер, орыс ер. Ал, біздің айтайық деп отырғанымыз-қазақ ері. Қазақ ері негізгі қаңқасының жасалуы жағынан-ойма ер, құранды ер, ақбас ер, ашамац болып бөлінеді. Жабдықталуы жағынан қыз-келіншек ері, еркек ері деп жіктеледі.