Рассказчик - умный, хороший товарищ, сочувственный, азартный Юпитер - верный и преданный хозяину, наивный, не слишком умный, заботливый, иногда даже слишком. Уильям Легран - интеллектуально развитый человек, подвергшейся в жизни нищеты, которой не повезло, но она не потеряла уверенности в свои силы, надеется на лучшее. Легран - человек, уважает права других (избавил Юпитера еще до того, как в Америке отменили рабство), для него люди другой расы Не менее ценны, чем белокожей, к которой принадлежит он. Приветливость, гостеприимство - его признак. Огромная тяга к знаниям (хотя бы захват энтомологией, специфической наукой, изучающей насекомых), поражает осведомленность Леграна и в таких науках, как лингвистика (знает, кстати, несколько языков), история, география, неплохо знает химию и другие естественные науки. Разбирается в искусстве. Сообразительность, наблюдательность, логическое мышление, умение анализировать факты - вот что помогает Леграну, опираясь на знания, достичь цели. Как любой человек, Легран имеет и отрицательные черты характера: слишком вспыльчив и слишком скрытный, немного фамильярных. В образе Леграна воплощено американскую мечту - утверждение личности в жизни за счет собственных сил, энергии и умственных возможностей. Секрет успеха Леграна Личные качества - целеустремленность, наблюдательность, сообразительность, любознательность, внимательность Знание - по химии, фольклора, английского языка, географии, истории Умение - логически мыслить, фантазировать, разгадывать криптограммы
Гроза играет важную роль в композиции драмы. В первом действии — завязка произведения: Катерина говорит Варваре о своих мечтах и намекает на свою тайную любовь. Почти сразу после этого надвигается гроза: вон никак гроза заходит.
В начале четвертого действия тоже собирается греза, предвещая трагедию: Уж ты помяни мои слова, что эта гроза даром не пройдет.
А разражается гроза только в сцене признания Катерины — в кульминации пьесы, когда героиня говорит о своем грехе мужу и свекрови, не стыдясь присутствия других горожан.
Нина у осины.
Инна у сосны
-Ау, Нина! Ау! АУ Инна!
Юди дуже часто говорять про те, що потрібно творити добро, і тоді світ стане кращим. «За добро добром відплачують» - говорить народна мудрість. Але з екранів телебачення часто демонструють зовсім протилежне: от зробиш комусь добро, а він тобі злом віддячить.
І знайомі з цим згодні: невдячні люди дуже часто трапляються навколо нас. Можливо, злом вони за добро не відплачують, але й подяки від них не дочекаєшся.
Але чому все одно потрібно творити добро? Мабуть, тому, що це нагальна потреба людини – посміхнутися комусь, простягти руку допомоги. Допомогти перейти вулицю, зігріти змерзлого, винайти для хворих чудодійні ліки. Або просто сказати добре слово підтримки.
Звичайно, коли людина говорить красиві слова та обіцянки – це ще не так багато вартує. Потрібно підкріпляти свої слова реальними вчинками.
Я думаю, що творити добро – це потреба навіть не просто людини, а всякої живої істоти. Скільки буває випадків, коли, наприклад, кіт виховує покинутих цуценят, або навіть вовки вигодовують загублених у лісі людських малюків. Не може жива істота жити без того, щоб самому творити добро. Усі релігії світу вчать нас робити добрі вчинки, і християнська віра теж.
Мабуть, у нашому непростому світі складно творити добро. І мені, як і усім, теж хочеться його творити. Але не завжди виходить. Часто забуваєш, що потрібно сказати щось хороше, а замість цього дратуєшся та огризаєшся на близьких та друзів. А потім почуваєшся дуже соромно. Часто губишся, коли час зробити добрий вчинок, а потім думаєш: потрібно було вчинити так і так…
Ми боїмося чинити добро, тому що не впевнені, що нам за це віддячать. Хотілося б скинути ці обмеження і просто робити добро безкорисливо, не сподіваючись на вигоду. Від цього можна отримати велику, безмежну радість. Найщасливіші люди – ті, хто вміє допомагати іншим просто по волі своєї душі. І для них це так само природно, як дихати. Оточуючі інколи вважають таких людей майже святими.
А той, хто добра не робить – він неначе живе у неповну силу, зіщулившись, озираючись навколо: де б вигоду знайти. Він не проживає половину свого життя, і з його очей ніколи не ллється життєдайний світ. Часто і дивитися на такого не хочеться.
Знаєте, одним з прикладів безкорисливої доброти я вважаю героїню поеми «Наймичка» Тараса Шевченка. Ганна виховувала свого сина, все робила для нього, хоч знала, що він не вважає її своєю матір’ю. Він міг би вирости та вигнати її на вулицю – адже для нього вона була усього лише наймичкою. Стара та хвора наймичка кому потрібна? Ганна цього не побоялася, і все життя віддала Маркові та його родині. І серце хлопця відізвалося на її доброту - він полюбив її як матір. Добро все одно знаходить справжню подяку, я в це вірю.