Мен ойындарды доппен құрметтеймін, ал үлкен барлық футболды сүйемін. Сол толық құмардың өте қызықты ойын. Ол Англии бізге деген келді, тым тағы ескі Египте және бас майя индейцев ұқсас ойындар доппен болды. Бүгін футбол - ең спорттың таратып жібер- көрінісі арада әлемде. Миллиондаған адам онымен в еркін уақытты шұғылданушылармыз, ал поистине миллиард дүниежүзілік чемпионаттарды қарайды. Кәсіби ойыншы, футболдың жұлдыздары, сау халықтың кумирами стали. Спорттың осы көрінісі жылдамдықты, аңдағыштықты, назар аудар- дәлме-дәлділігінің және шыдамдықты дамытады. Футболшылар өте шыңдаулы адамдар, ғой олар допты баста жас ауада ерте көктемнен дейін бер күздің қуады. Футбол әмірлі ойынмен болып табылады және берекелілікті және әмірлі рухты дамытады. Ал үлкен барлық мені осы ойынның үздік құмары тартады! Мен өзі де футболға деген ойнаймын. Көктемнен күзге дейін біз допты спортплощадке және мектептің стадионе қуамыз. Ал қыспен мен футболмен спорт кешеннің жабық қонақ бөлмесінде шұғылданушымын. Мен кесек-кесек стадионах тағы болмадым және айтулы матчтарда. Аралады. Бірақ қашан мен шығамын, сол сөзсіз тиянақты чемпионатқа деген барамын және биік сыныптың футболшысының ойынын көремін.
ЖОСПАР: «Дүние де өзі,мал да өзі». «Қалың елім,қазағым». Татулық пен тұрақтылық. «Өлең-сөздің патшасы». Түйін. «Ұлы Абайдың шығармашылық мұрасы-халқымыздың ғасырлар бойы маңызын жоймайтын рухани қазынасы.Маңызын жоймау былай тұрсын,заман өзгеріп,қоғамдық санада күрт сапырылыстарпайда болған сайын бұл қазына өзінің жаңа бір қырларымен жарқырай ашылып,қадірін арттыра түсетініне Абайдан кейінгі уақыт айқын көз жеткізді. Ақынның дүниеге келгеніне бір жарым ғасыр,ал өзінің мәңгі өлмес шығармаларымен халқына сөздің ұлы мағынасында ұстаздық ете бастағанына ғасырдан астам уақыт өтті.Содан бері оның артына қалдырып кеткен мұрасы елі мен жұртының рухани өміріндегі қай бұрылыстар мен қай құбылыстар тұсында да айнымас темірқазық,адастырмас құбыланама болып қызмет етіп келеді. Бұл күнде Абай сөзі әр қазақтың ағзасына ана сүтімен бірге дариды десе,артық айтылғандық емес.Ана сүті тән қорегі ретінде жас сәбидің буыны бекіп,бұғанасы қатаюына қызмет етсе,ақын сөзі оның санасына адамдық пен азаматтықтың ұрығын сеуіп қызмет етеді». (Ж.Ысмағұлов.) Өнер-білім жолындағы ізденісін Абай өз бетімен үйрену арқылы дамытады,орысша кітаптарды көп оқиды. 80-жылдардың орта кезінен бастап, Абай ақындық жолға біржола бет бұрды.Бұл кездегі оның өлеңдерінің қай-қайсысы болсын-толысқан ой-сананың жемісі.Бұған дейін арагідік жазған өлеңін өз замандасы Көкпай атынан таратып жүрген Абай 1886 жылдан бастап өз атына көшірген.Осы жылдардан бастап Абай өлеңді үзбей жазуға тырысқан.Бірақ ел арасындағы шиленіскен тартыстар оның әдебиетпен бірыңғай шұғылдануына мүмкіндік бере бермеген. «Дүние де өзі,мал да өзі». Абайдың ақындық жолға бет бұрғандығы алғашқы сөзі мәдениет пен білімнің маңызын насихаттауға арналады.Оның 1885 жылы жазған «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» өлеңі бұл тақырыптағы тұңғыш шығармасы болумен қатар,ақынның сөз өнері жолындағы жаңа ізденісін де танытады.Абай мұнда,ең алдымен,жаңа үлгідегі ақынға керек ғылым жайын сөз етеді.Ғылым-білімді кезінде зерттей алмағанына өкініш білдіреді.Өз қателігін балаларын оқытумен түзеуге бет алғанын айтады
Құрметті жолаушылар сіздерден сұрайтынымыз ұшақ бортында өзіңізді әдепті үстауларыңызды өтінеміз· Және телефон немесе түрлі гаджеттеріңізді өшіріп қоюды өтінеміз·Себебі ұшаққа бір аппатты жағдай болып қалса қолыңыздағы телефон тайып кетіп екінші жолаушыны жарақатттауы мүмкін·Тыңдағандарыңызға рахмет, жолдарыңыз болсын·
Термин сөздер·, борт,телефон,ұшақ,гаджет
Гласные: езулiк,ерiндiк,ашык,кысан,жiнiшке,жуан.
Согласные: катан,уян,ундi
А.с ушак,автобус
и.с ушактын,автобустын
б.с ушакка автобуска
т.с ушакты автобусты
ж.с ушакта автобуста
ш.с ушактан автобустан
к.с ушакпен автобуспен