Ат теппейді деме,
Ит қаппайды деме
Тай ат болса - ат тынығады,
Ұл өссе - әке тынығады
Аш не жемейді,
Тоқ не демейді
Гүл өссе жердің көркі
Қыз өссе елдің көркі
бір тал кессең
Он тал ек
Жеті рет өлшеп бір рет кес
1.а)мектептер
2.ә)сабағы
3.ә)-сің
4.а)1989 ж.
5.б) 1989 ж. 22 қыркүйек
6.а)
7.ә)
8.а)
9.а)
10.б)
11.а)
12.ә)
13.а)
14.а)
15.б)
16.ә)
17.а)
18.ә)
19.б)
20.а).
Ақылың ассын
Ықыласың тассын
Жақының көп болсын
Дұшпаның жоқ болсын
Жақсы келсін қасыңа
Нұр жаусын басыңа
Ғұмырың мәнді болсын
Үйіңіз қазанды болсын
Шаңырағыңа нұр кұйылсын
Дастарқаныңа жұрт жиылсын
Ақ бата
Құмайда бар
суда жок
туманда бар
буда жок (ұ әріпі)
көлде бар
сайда жоқ
төлде бар
тайда жок(ө әріпі)
Еламан – еңбекші қауымның өзгеден алабөтен артықшылығы жоқ қатардағы өкілі. Оның шектен тыс жуастығы, сылбырлығы, шешуші сәттердегі екіұдайлығы бізге таныс революционерлер мінезінен алшақ жатыр. Тек қана адам ретінде сараптағанда кінәлауға да болмайтын дағдылар Еламан жан дүниесіндегі адамгершілік максимализм, турашылдық, намыс сарылып әділет іздеу іспетті ұждандық-этикалық сапалар аясында табиғи қалпымен нанымды. Саяси-әлеуметтік сауаты ашылмаған, қазақ даласындағы тұңғыш өнеркәсіп салаларының бір түрі – балықшылық кәсібімен күнелткен, мәдени-ағарту орталықтарынан алыс, табиғаты қатал Арал теңізі өңіріндегі жандардың ел тұтастығы мен егемендігі үшін күреске шығуы – тарихи заңды құбылыс.
“Қан мен терде” Еламан – Ақбала – Тәңірберген жүлгесімен көрініс береді. Еламан басындағы сергелдең мен Ақбала кешкен адасу соқпағы, Тәңірбергеннің азап пен ар талқысында талықсуы – күрделі көркемдік-эстетикалық шешім.
Кто молодец?