Қадым замандардан бері Жер бетін мекендеп келе жатқан халықтардың көпшілігі жеті санында сиқырлы күш бар деп санаған. Оны кие тұтып, қастерлеген небір ұлттар да болды. Соның бірі – қазақ халқы. Біздің ата-бабаларымыз да жеті санын қастерлеп, бірқатар таным-түсінігі мен табиғат құбылыстарын, аспан денелерін жеті санымен атап, ата заңдарына, салт-дәстүріне арқау етіп келеді.
Түйеқұс,күркетауық,қорзадың ұшпайтын себебі олар солай жаратылған.
Күннің түсі ақ қоңыр түсті дақтар бар.
Көртышқандар бірге тұрса,бір бірімен төбелеседі.Сол үшін жалғыз тұрады.
Еріндік: у, ұ,
езулік: а, ы
Алдар-көсе өте айлакер. Ол дұшпаннан амалын асырып кетеді. Ол байды алдап, жала тон, ағынды жалқы алады. Ал бай жыртық тон, кәрі жалқы алады. Бұл тарихта Алдар-көсе ақылды адам өзін өзі ұстайды.
Маған Алдар-көсе ұнады, себебі ол өте ақылды және айлакер.
<span>Если что могут быть мелкие помарки!</span>
Қазақ әдебиетінде осы уақытта, негізінен, реалистік, демократиялық, ағартушылық бағыт басым болды, лирика, проза, сатира, публицистика, журналистика дамыды; әлеуметтік роман қалыптасты; орыс, украин және түркі тілдес әдебиеттермен байланыстар тереңдетілді.
Қазақ жазушылары мен ақындарының алдыңғы қатарлы демократиялық бөлігі Қазан төңкерісін қабылдады, бірақ көркем интеллигенцияның бір бөлігі күмән мен ұлтшылдық көңіл-күйдің билігіне айналды. Осылайша, жаңа қазақ әдебиетінің пайда болуы әр түрлі көркем бағыттағы күресінің қиын жағдайында өтті
Қазақ әдебиеті тарихындағы ірі құбылыс-С. Торайғыров және Сәтбаев шығармашылығы. Өте қысқа өмірге қарамастан,
С. Торайғыров үлкен көркем мұра қалдырды, онда жинақталған қазақ халқының Қазан төңкерісі алдындағы өмірінің барлық қиындығы бар. С. Торайғыровтың туғанына 100 жыл толуын өткізуге дайындық зерттеушілерді қараша алдындағы біліктілікті ғылыми зерттеуге жұмылдыра алады.