Ответ:
Еламан – еңбекші қауымның өзгеден алабөтен артықшылығы жоқ қатардағы өкілі. Оның шектен тыс жуастығы, сылбырлығы, шешуші сәттердегі екіұдайлығы бізге таныс революционерлер мінезінен алшақ жатыр. Тек қана адам ретінде сараптағанда кінәлауға да болмайтын дағдылар Еламан жан дүниесіндегі адамгершілік максимализм, турашылдық, намыс сарылып әділет іздеу іспетті ұждандық-этикалық сапалар аясында табиғи қалпымен нанымды. Саяси-әлеуметтік сауаты ашылмаған, қазақ даласындағы тұңғыш өнеркәсіп салаларының бір түрі – балықшылық кәсібімен күнелткен, мәдени-ағарту орталықтарынан алыс, табиғаты қатал Арал теңізі өңіріндегі жандардың ел тұтастығы мен егемендігі үшін күреске шығуы – тарихи заңды құбылыс.
“Қан мен терде” Еламан – Ақбала – Тәңірберген жүлгесімен көрініс береді. Еламан басындағы сергелдең мен Ақбала кешкен адасу соқпағы, Тәңірбергеннің азап пен ар талқысында талықсуы – күрделі көркемдік-эстетикалық шешім.
Объяснение:
Көне қаланың бірі Сарайшық жайлы эсса:Сарайшық - ортағасырлық қала.
Атырау қаласының солтүстігінен 55
километр жерде Жайық өзенің оң
жағалауында орналасқан. Қала іргесі
11 ғасырда қаланған. Аттын Орда
дәуірінде Кавказ бен Қырымды
Қарақорым, Қытаймен
байланыстырған керуен жолы
бойындағы маңызды діни, саяси-
экономикалық орталық. Аттын
Орданың, қазақ және ноғай
хандарының алғашқы пантеоны.
Қаланың гүлденген дөуірі 13 - 14
ғасырлар аралығы. Алтын Орданың
күйреуіне қарай қала әлсірегенімен
артынша Ноғай ордасының астанасы
атанып, қайтадан дәуірледі. Қасымхан
тұсында Қазақ хандығының алғашқы
астанасы болды. 1580 жылы Дон, Еділ
казактарының Жайық бойына дендеп
кіріп, тағылық шапқыншылық жасау
нәтижесінде Сарайшық біржолата
қирады. Кейін гүлденген кала орнына
Ресей патшалығы отаршылдық
бекініс салды. Ол осы мақсатта Қазан
төңкерісіне дейін сақталып келді.
Көне Сарайшық орнына соңғы
ғасырда археологиялық қазба
жүмыстары жүргізіле бастады.
Солардың ішіндегі ең нәтижелісі
1937, 1950 жылы Ә.Марғұлан
жүргізген зерттеу.
Бес нәрседен қашық бол,
Бес нәрсеге асық бол,-деп адамдық, адамгершілік жайын қозғады.
"сонан қалмақ Сарыарқаға басқан жоқ"- дейді жыр.
1. Өнерлі жігіт өрде озар,
Өнерсіз жігіт жер соғар.
2. Өнерлі өрге жүзеді.
3. Өнерді үйрен де, жирен.
4. Ақыл көпке жеткізер,
Өнер көкке жеткізер.
5. Өнерлі қол аш болмас.
Қазіргі таңда еңбектеген баладан, еңкейген кәріге дейін қолданатын бұл интернет желісін сөз етпейтін жан жоқ шығар, сірә. Тіпті кей адамдар интернетсіз бір күндерін де өткізе алмайтын жағдайға жетті. Бұрынғы мен қазіргіні салыстыруға да келмейді. Мысалы бұрынғы балалар далада түрлі ойындары өздері құрастырып, жүгіріп, секіріп ойнаса ал қазіргінің балалары үйде отыроып ақ өздері секіріп, жүгірмесе де түрлі компьютерлік ойындар арқылы адам тәрісдес роботтарды секіртіп, жүгіртіп интернет арқылы достарымен жарысатыны бар. Айтпағы интернетті тек керек жағдайға ғана қолданса екен.