1) Балалар көп ұзамай бұлақтың көзін тапты.
2)Судың дəмі туралы түрлі пікірлер айтты.
3)Бұлақтың суы- аса шипалы,шипалы су.
4)Бұлақтың суы асқазан ауруын зерттейді.
5)Бұлақтың суы мөлдір.
Бүгін Бердібек атаның шаңырағында, тұнғыш немересі-Қамбарды бесікке орау рәсімі өтуде. Бұл тойға орай атамыз барлық ауыл тұрғындарын, тіпті балаларға дейін, уйіне шақырып қонақ қылып құрметтеуде. Рәсімді өткізу мәртебі Қамбардың екі әжесіне бұйырды. Әжелеріміз бар білген көргендерін "кызым саған айтам, келінім сен тыңда" дегендей Қамбардың анасымен бөлісті.
Тамақтану тәртібі дегеніміз – ас қабылдауда белгілі бір уақытқа бағыну, сондай — ақ тамақтану кезінде астың мөлшерін және мәзірін сақтау деген ұғымды білдіреді. Тамақтану режиміне мына төиендегі принциптер енеді.
<span>Бірінші, тамақтану барысында тәуліктік кесте белгілеу. </span>
<span>Екінші, тәулігіне бір — екі рет қана тамақтану дұрыс емес, белгілі мөлшерде үш – немесе төрт рет тамақтану керек. </span>
<span>Үшінші, тамақ құнарлы болғаны жөн. Себебі, адам ағзасы дұрыс қабылдайтын, оны асқазан еш қиындықсыз қорытатын тағам түрлері, яғни белок, майлар, витаминдер, минералды заттарға бай болғанын адам өзі таңдай алуы шарт. Бұл ретте дәрігер — диоьологтың да кеңесі артық болмайды. </span>
<span>Тәуліктік ас мәзірі әртүрлі болуы керек. Тамақтану кезінде адам өзінің ас қабылдау қабілеті, көңіл — күйіне баса назар аударғаны жөн. Кей ретте тамақ жеңіл жүрсе, кей ретте ол керісінше бұл процесті бәсеңдетеді.Мұны мамандар физиологиялық процесс деп те атайды. </span>
<span>Тәбет дегеніміз – аштыққа қарсы тұратын құбылыс. Ол мына бір принциптермен дәлелденеді. Атап айтқанда, тамақ қабылдау мезгіліне, тағамның түрі, дәмі немесе иісі, түрлі қоспалар, тіпті бұл ретте адам ойы да өзіндік рөл атқарады. Адамның тәбеті шылымға, кофеге, шайға, апиын, ішімдік, тағы басқаларына ашылатын көрінеді. Бірақ, мұндай физиологиялық қажеттіліктен аулақ болған дұрыс. </span>
Тәбет кей ретте асқазанның шұрылдап, маза бермеуі, бос, еш жұмыссыз тұрғандығымен қиналады. Бұл симптом мешкейлерге тән. Бұл орайда халықтық медицина ондай адамдарға бірнеше күн өзіне аштық жариялағанды ұсынады.
<span>Тамаққа деген тәбет сыр білдірмей де келеді. Ол сыртқы фактролардан делдал іздемейді. Адам белгілі тамақты құмартқанда, тәбеті өздігінен пайда болады. Міне, осы кезде адам асханада өзі қалаған ас әзірлеп, дастархан басына жайғасып, тамақтанғанға не жетсін дейді. Және солай да жасайды. Бұл адамның организмі шын мәнінде ас қабылдауға дайын екендігінен жақсы хабар бергендігі.</span>
2) Цени,люби природу как свои глаза .
адамга сен,адамды суй - верь в человека ,люби человека
дальше
Не говори им не честные слова ,не верь чьё-то слова .
Мәскеу , Лондон , Париж , Токио , Берлин
( там у тебя написано найди на карте 5 столицы стран )