Менің достарым,сенің достарың,оның достары,біздің достарымыз,сендердің достарың,олардың достары,сіздердің достарыңыз,адамның достары.
Алдаркосе. жарменкеден келе жатканда бир уры оны корип,кез келген адам не болса соны сатып алады,бирак оны уйине калай жеткизесин соны корейик.Уры койын урлайды.Алдаркосе аппак койым кайда деп,мундамысын дейди де койын издеп кеткенде уры онын аты мен сыйлыктарын алып кетеди.Алдаркосе ангал басымай недеген ангал едим журттын бари базарга барды деп алдымнан шыгады деп келе жатканда алдынан уры шыгады.Неге кайгырып келесин деп сурап,сенин атын мен козынды колдин аргы басынан кордим деп оны алдап киимин алып кетеди.Алдаркосе келе жатып кудыкка карап турганда уры не болды деп сурайды.Алдар кудыкка мойнындагы гаухар тасы бар алкасынын тусип калганын айтады.Уры оган мен алып берейин деп туседи сол кезде Алдаркосе оны кудыкка тастап жибереди.Менен алган заттарымды кайтармасан шыгармаймын дейдиуры кайтарам деп айтады.Сол кезде Алдар ауыл тургындарын шакырып адик уры осы деп оны ауылдан куып жибереди содан кейин уры ауылга жоламайды.Алдаркосе болса озинин атына минип кете береди.
Мен үшін суйіспеншілік дген ол ата анам.Себебі олар менің мақтанышым.Мен олардың қасымда болғанына қатты қуаныштымын
<em><u>от, ақ, оқ, ұлт, ат, ap, ул, уқ, ант,аз, ас,ет,
</u></em>
Бата, бата беру — адал ниет, жақсы тілек білдірудің ұлттық дәстүрі. Дастарқан басында, түрлі жиын-тойларда, т.б. адам өмірінде кездесер ірілі-ұсақты қуаныштар кезінде той, қуаныш иесіне арнап қол жайып, бата береді. Сондай-ақ, қиын сапар, алыс жолға аттанған азаматына ақ жол тілейтін халқымыздың ежелден келе жатқан, кең таралған дәстүрлерінің бірі. Бата беретіндер, көбіне, көпті көрген ақсақалдар мен кемеңгер де дуалы ауызды билер болып келеді. Бата қысылғанда — қуат, қиналғанда—медет беріп, әрбір іс-әрекетіңе даңғыл жол ашып, бәле-жаладан қорғайды деп есептелген. Бата көзі тірілерге ғана емес, аруақтарға да жасалған. Батасыз, тілексіз өмір болмайды. “Батамен ер көгереді, жаңбырмен жер көгереді” деп халқымыз текке айтпаған. Батаның да қисыны, айтылатын, айтылмайтын жері болады, қуаныш пен тойдың ретіне қарай, соған лайық Бата тілегі болады. Бата қазақ фольклорының дербес, шағын жанры ретінде қарастырылады. Ұйқасты, ырғақты болып келетін, тұрақты образдарға негізделетін бата халқымыздың жақсылық пен жамандык, адалдық пен арамдық, обал-сауап турасындағы моральдық-этикалық түсініктерінің айғағы іспетті.