Атау с--алма
ілік с--алманың
барыс с--алмаға
табыс с--алманы
жатыс с--алмада
шығыс с--алмадан
көмектес с-алмамен
У меня текс не выходит скинь и я переведу !
Там рассказывается о шокане валиханове. О его детстве. Однажды он пришел к мальчику родители которого работали у отца шокана. У мальчика были игрушки из войлока, которые он делал сам. Шокан попросил верблюжонка из войлока который ему очень понравился но мальчик а его звали мысык не хотел давать шокану игрушку, пото му что обманув его один мальчик украл его игрушки. Но шокан был не таким. Он сказал что даст мысыку баурсаки и сахар взамен на верблюжонка. Мальчик сказал что будет делать птицу. Через нескольео дней шокан пришел к мысыку за птичкой. Шокан и его семья должны были ехать на кыстау. Увидев что мысык в холодное время года ходит в старых порваных сапогах, шокан дал ему свои новые сапоги. Уезжая шокан пожелал всего хорошего мысыку, а мысык расплакался.
Қандай өлен Мидзукиға ұнады
неше жасында қазақша өлен тындай бастады
Мидзуки қандай тілдерді жақсы білген
Қандай тілдерге қызығып жүр
Мидзукидің арманы қандай
Мидзукиға қазақ мәдениеті несімен ұнайды
Біздің қазақтың мақалдарының көбінің іске татырлығы да бар, іске татымақ түгіл, не құдайшылыққа, не адамшылыққа жарамайтұғыны да бар.Әуелі «Жарлы болсаң, арлы болма» дейді. Ардан кеткен соң, тірі болып жүрген құрысын. Егер онысы жалға жүргеніңде жаныңды қинап еңбекпенен мал тап деген сөз болса, ол - ар кететұғын іс емес. Тыныш жатып, көзін сатып, біреуден тіленбей, жанын қарманып, адал еңбекпен мал іздемек - ол арлы адамның ісі.«Қалауын тапса, қар жанады», «Сұрауын тапса, адам баласының бермейтіні жоқ» деген - ең барып тұрған құдай ұрған сөз осы. Сұрауын табамын, қалауын табамын деп жүріп қорлықпенен өмір өткізгенше, малды не жерден сұрау керек, не аққан терден сұрау керек қой.«Атың шықпаса, жер өрте» дейді. Жер өртеп шығарған атыңның несі мұрат? «Жүз күн атан болғанша, бір күн бура бол» дейді. Тәңірге жазып, мінбей-түспей арып, шөмеңдеп диуаналықпен бір күн болған буралық неге жарайды?«Алтын көрсе, періште жолдан таяды» дейді. Періштеден садаға кеткір-ай! Періште алтынды не қылсын, өзінің көрсеқызар сұмдығын қостағалы айтқаны. «Ата-анадан мал тәтті, алтынды үйден жан тәтті» дейді. Ата-анасынан мал тәтті көрінетұғын антұрғанның тәтті дерлік не жаны бар. Бұлардың бәрінен де қымбат ата-анасын малға сатпақ ең арсыздың ісі емес пе? Ата-ана шамасы келсе, михнаттанып мал жиса да, дүниелік жиса да, артымда балаларыма қалсын дейді. Ол ата-ананы малға сатқан соң, құдайға дұшпандық іс емес пе? Осындай білместікпенен айтылған сөздеріне бек сақ болу керек.