Өмір - дүние дегенін ағып жатқан су екен.Ол адам өзінің əр уақытын үнемдеу керек екенін айтылған. Адам тек бір рет өмірге келеді. Ол тек бір рет қана өмір сүреді.Ол соны дұрыс пайдалануы қажет деп ойлаймын. Менің ойымша адам өмірге бір іс істеу үшін дүниеге келеді. Сен өзіңнің өнеріңді дамытудың керек. Өз жақын алаңдарының қадірін білуі қажет деп ойлаймын. Сондықтанда мен "Өмір - дүние дегенін ағып жатқан су екен" осындай мағынаны береді. Бұл тек менің ойым.Ол адам тек бір рет қана өмірге келеді сондықтан да ол соны түсінуі керек уақытын дұрыс пайдалануы қажет деп ойлаймын.
А.с жыл мегілі
І.с жыл мезгілінің
Б.с жыл мезгіліне
Т.с жыл мезгілін
Ж.с жыл мезгілінде
Ш.с жыл мезгілінен
К.с жыл мезгілімен
Кыс келгенине куанам. уйге отын жарып, отын аралауга,жане де кар куреуге комектесемин.
Қазақта «ас атасы – нан» деген сөз бар, яғни астың, дәмнің үлкені – нан. Бала ақ пен қараны ажыратып танымай тұрып-ақ оған оң қолына нан ұстауды, нанды баспауды, тастамауды үйретеді. Нан қасиетті. Адам кез келген тамақты екі күн жесе, ол қанша нәрлі болғанымен сол тамақтан жалығады. Ал бірақ адам баласы өмір бойы наннан шықпайды, наннан зерікпейді, жалықпайды. Дастарқаныңыздың үстінде күнде нан тұрмаса, көңіліңіз де, дастарқаныңыз да – орта, берекеңіз кетіп, дүние ойсырап тұрған секілді басқа тамақ көзіңізге көрінбейді. Нанның қасиеттілігінің өзі осыдан-ақ көрінеді. Ұнның құрамындағы адамның бойына нәр беретін, куат беретін ағзаға қажеттінің бәрі бар. Өзге халықты қайдам, қазақтың нансыз күні жоқ деуге болады. Қазақта «қатықсыз қара су ішіп, қара нан жесек те, амандық болсын» деген де сөз бар ғой… «Нанды жерге тастама», «нанның үстіне зат қойма», «нанды төңкерме», «нанды бір қолмен үзбе» деген сөздің барлығы – сол нанның қасиетіне орай айтылған тыйымдар. Тіпті адам ашыққан кезде қолы жетпейтін биікте тұрған нанды Құранның үстіне шығып алуға болады екен, бірақ нанның өзін ешқашан баспаған. Нанның қасиетті Құраннан да жоғары бағаланатынын осыдан-ақ білуге болады. «Адам атамыз бен Хауа анамыз пейіштен қуылған кезде ит бірге ілесіп кетіп, сонда бидай иттің ұртында келген дейді. Итті «жеті қазынаның бірі» дейтін себебіміз адамзат сол иттің ырыздығын жеп жүр» деген бұрыннан келе жатқан аңыз бар. Бір таңданарлығы, жер бетінде басқа дақылдардың, жемістердің барлығының жабайы түрі бар. Айталық, алманың, жуаның, сұлының дегендей, барлығының жабайы түрі табиғатта кездеседі, бірақ бидайдың жабайы түрі жоқ. Сол себептен де, қазіргі тілмен айтсақ, бидайдың ғарыштан келгеніне иланасың. Шынымен, осы қисынға, «бұл жердің дәні емес, бізге бейнебір ғарыштан жеткен» дегенге біртүрлі сенгің келеді. Үйге келген кез келген адам асығыс болса да, өзге тамақтан емес, наннан ауыз тиіп шығады. Адамдардың арасындағы ынтымақ бірлік, бір-біріне деген жақсы қарым-қатынас, ауызбіршілік дастарқанның үстіне қойылған нан арқылы нығая түседі, яғни өзі нан ауыз тиген үйіне қазақ жамандық тілемеген. Нанын берген адамға жамандық ойламаған. Қазақтың «бір күн дәм татқан жерге қырық күн сәлем» дейтін сөзі осыдан келіп шыққан.
2. Егер де кезедесетін адам кешігіп келуге немесе ұмытып кетуге бейім болса, онда кездесу туралы ескертуге ұялмаңыз.
3. Мүмкіндік болса, бірнеше істі бір уақытта істеңіз. «Уақытша сэндвич» қағидатын ұстаныңыз. Мысалы, кептелісте тұрған уақытта жұмыс бойынша немесе көптен бері хабарласпаған достарыңызға қоңырау шалыңыз.