Адам коғамы пайда болғаннан бастап оның мүшелері мінез-құлық, мүдде, тілек т.б. жағынан бір-бірімен санасуға тура келді. Үлы Ғабит Мүсірепов жазып кеткендей: "Мал баласын бауырында өсіреді, ағаш жапырағын ығына қарай төгеді, адам баласы болса, қоғамның шылауында өседі" емес пе?! Бұл қажеттілік әрі карай адамдардың қоғамдық парыз-міндеттерін орындаумен ұштасады. Адамдар арасындағы осынау күрделі өзара қарым-қатынастарды адамгершілік-имандылық тұрғысынан реттеудің шартты қағидалары болып әдеп-инабат нормалары қалыптасты.<span>Әдептілік коғамдык жағдайды біркелкілікке түсіріп, халыктың өзіндік таным-түсінік (ерекшелігін, өмір сүру тәсілі мен стилін қалыптастырады. Халық өзіндік болмыс-бітімін ұлттық әдептілік негіздері арқылы сақтайды. Қазақ халкының төлтумалылығы, ерекше бітімі, «әмбебаптығы, міне, оның әдептілік қағидаларында жатыр.</span>
Достык 6 арип.Канша магына..
Унеми колдап журетин.Киындыкта тастап кететин.Басындагы балени Осек кылып,мазак ететин. Куни бойы жанында журетин.Киындыгын бирге болисетин.
Таңертең-8 әріп,8дыбыс,3буын. ТАҢ-бітеу буын,Ер-тұйық буын, ТЕҢ-бітеу буын.
Т,Т-дауыссыз қатаң.
А-дауысты,жуан,ашық,езулік.
Ң.Ң-дауыссыз, үнді.
Е.Е-дауысты,жіңішке,қысаң,езулік.
Р-дауыссыз,үнді.
Вы оппозиция или парламентария
1989 жылы Қазақстанда Алматы облысында, профессор С. Акитаевтың «Майтөбе» (Жайлау) тауындағы тауларында этнограф Жагда Бабалюкұлының көмегімен музыкалық аспапты бейнелейтін рок-суреттер бейнеленген, әр түрлі пьесаларда төрт адам би биледі. Белгілі археолог К.Ақышевтің зерттеуі бойынша бұл сан неолит дәуірінен шыққан. Қазір бұл суреттер Халық аспаптар мұражайында. Ықылас Дүкенұлы Алматы қаласында, Қазақстан. Суреттен көрініп тұрғандай, ежелгі суретшінің рокке бейнеленген құралы домбыраға ұқсас. Осыған сүйене отырып, қазіргі заманғы домбыраның прототипі 4000 жылдан астам уақытты құрайды және қазіргі заманғы музыкалық аспаптардың алғышарты болып табылады.