Домбыра бул казак халкынын ежелден келе жаткан ерекше аспабы. Онын уны жанга жагымды. Ар казактын уйынде домбыра бар. Домбырамен ан айтуга болады
Ответ:
-сен қалай ойлайсың энергия және адам өмірінде пайдалы ма?
-менің ойымша иә
-ал немен
-Егер адамның энергиясы аз болса, ол ешкімге қызықты емес! Адамдар энергияға жауап береді,олар "жарқыраған" адамдарға ұшады. Харизматикалық деп аталатындар-бұл ең алдымен энергия толы адам, ол бере алады және осы энергияны бөліскісі келеді! Көптеген адамдар өзін энергиямен толықтыра алмайды, сондықтан басқа адамдарды іздейді.
-қызықты ақпарат үшін жақсы жауап беріңіздерші
-қош бол
Перевод
-как ты думаешь, энергия полезна в жизни человека?
-я думаю да
- а чем
-Если у человека мало энергии он никому не интересен! Люди реагируют на энергию, они слетаются к тем, кто "светит". Тех, кого называют харизматичным - это прежде всего человек наполненный энергией, который может и хочет отдавать, делиться этой энергией! Большинство людей не умеют наполнять себя энергией, поэтому ищут других людей, в поле которых можно почувствовать себя "наполненными".
-спасибо за интересную информацию
-до свидания
Объяснение:
Тынымбай Нұрмағамбетов (10.6.1945 жылы туған, Қызылорда облысыЖаңақорған ауданы Қосүйеңкі ауылы – жазушы.“Жазушы” баспасында редактор, “Қазақфильм” киностудиясыныңсценарийлік коллегиясында түрлі қызметтер атқарған
Қош бол, ата, А., 1972
Қарлығаштың ұясы, А., 1975
Там, где горел очаг, А., 1982
Молодая гвардия, А., 1984
Талисман, А., 1984;
Туған ауыл түтіні, А., 1989
Қазақ лиро-эпосе "Козы-Корпеш дастанының - Баян-Сулу" бір халықтың арасында ең ескіден және жаядай таратып жібер- болып табылады.Дастанның негізгі тақырыбы - ғашықтың ажалына деген ұшырат- кәрі ғұрыптың қаталдығы.Уақиғаның канвасы такова: екі атаның-бай - Сарыбай тұрды, мырзалықпен атақтандым, қарамастан және Қарабай - бақыл. әлдеқандай бас көңілде кездесіп, олар келіседі және антты поженить келешек бала-шағаларды береді, егер бас бір ұл туса, ал бас сырт - қыз. ша кәрі ғұрыпқа бір из босанудың аман бейбіт өмірінің ақы-пұлдарынан ізгі, ша нешінші бала-шағалар күйеу және қалыңдық тағы ара ана құрсақ провозглашались жегжаттық саналған. Көңілде аяқасты Сарыбай өледі, өлер алдында ол: Қарабайға деген айналадыМа навеки біздің обет есінде боласың, ма прощальный менің өсиетімді орындайсың? Қарамастан және қарамастан, бас сенің қыз туса, үшін ұлды мені немесе бол- тапсырасың?Қарабай: айтадыНедруга мен - құр арык, зато дос - тоқы- бастау! - антты алаңдамаппын бұзбаппын, неге маған өтірікпен арамда- тіл.<span>Алайда Қарабай ( Как-то так!,)</span>
Ертеде сақтар арасында дәстүр бойынша, жасөспірім үйлену үшін, алдын ала өзінің ат үстінде қалай отыратынын, атқа шабу өнерін көрсетуі керек болған. Қыздан үміткер жігіт, қызға қол жеткізу үшін жүйрік тұлпармен қалыңдығын қуып жетуі керек. Бұл үшін, халық жиналған жиындарда немесе мерекелерде "Қыз қуу" ойыны ұйымдастырлған. Қыз бен жігіт тұлпарларымен ортаға шығады, той жүргізушінің белгісімен қыз аттың басын жіберіп, алға шабады, ал жігіт өз атымен оны қуып жетіп, сүйіп алуы керек. Егер ол қуып жете алмаса, қыз қуып жетіп, қамшымен сабайды. Бұның бәрі жиналғандардың көңілін көтеріп, қызыққа бөлейді.