Күрделі сөз дегеніміз екі я онан да көп жамаң я туынды түбірлерден құралы мағыналық грамматиқалық жағынан бір бүгін тұлға болып бірлесіп тұрақталған құрама Сөз .
Мысалы:бүгін,биыл,сап-сары,темір жол,қолқанат,ағайын-туысқан т.б;
Дара сөздер бір ғана түбірден туратын нкгізгі және туынды түбір сөзді дара сөзді дейді.мЫсалы:әке ,жолдас,ауыл,аялдама т.б
Айбол кишкентайынан спортка сонын ишинде бокска катты кызыкты.Ата анасы онын ынтасын байкап 6 жасында бокс уйирмесине жазгызды. Казир ол 10 да. Ол жаттыгуын калдырмай жасап журсе де ринг ке шыкканда жениле беретин .Дегенмен ол кайтпай жаттыша берди. Енди мине бушин ол достарынын арасындагы ен мыктысы Ердос
Идет к огню,
Кенезени удален.
Черный мальчик обложка
Окна закрыты ...
Этот бедный ребенок -
Судьба снаружи.
Его мать была кладбищем,
Опять Порезы.
Возраст источника иссяк,
Вызвать слезы.
Бога & quot; благо & quot; есть
Еще один & quot; много! & Quot;
Быть плевком крови ...
Отец ослабел.
Барак раздавил.
Желание иметь сына!
& Quot;-прожитая пылевая сеть
Qapqanın в груди!
Только бы пупок,
Вспомни моего сына, Боже! & Quot;
Болезни теряют надежду
Не могу продолжать с рабом.
Заболеваемость инфекционными заболеваниями -
Не сможет полюбить его!
Скомпрометированный, усталость,
Детская песня. ..
Иметь мечту
Звонила его мать!
Потемневшие болезнь
Я перееду в облако.
Умоляю Бога
Затем надеяться!
Город:
Я не могу сказать хороших вещей,
Я не могу сказать сложность света!
Шеи грузов
Как потерять его...
Aşçşısına жизни,
Человек ест потребляет -
Ты действительно не отдыхаешь.
Чтобы принять человека netpeydi!
2) губа-разбита сломана,
Бедный кюльбайрейди.
Поглощенная решетка тревог,
Подвесной
Шығыстың ғұлама ойшылы Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы бүгінде Отырар аталатын, Арыс өзенінің Сырға барып құятын сағасындағы Фараб қаласында дүниеге келді (қазіргі Оңтүстік Қазақстан облысындағы Отырар қаласының маңайындағы ортағасырлық қала). Фарабидің толық аты-жөні Әбу-Насыр Мұхаммед Иби Мұхаммед ибн Ұзлағ ибн Тархан Әл-Фараби. Әл-Фараби түрік тайпасының дәулетті бір ортасынан шыққаны бізге мәлім, бұған дәлел оның толық аты жөнінде "Тархан" деген атаудың болуы. Туған жері қазақтың ежелгі қаласы Отырарды арабтар Барба-Фараб деп атап кеткен, осыдан барып ол Әбу Насыр әл-Фараби, яғни Фарабтан шыққан Әбу Насыр атанған. Сол тұста өмір сүргендердің қалдырған жазбаларына қарағанда, Отырар қаласы IX ғасырда тарихи қатынастар мен сауда жолдарының торабындағы аса ірі мәдениет орталығы болған.
Әбу Насыр бала күнінен ғылымға үйір болып өсті, оның бақытына қарай сол заманда Отырарда аса бай кітапхана бар еді. Әл-Фараби парсы, грек тілдерін үйренеді, осы тілде ғылыми трактаттар оқиды. Фараб пен Бұқарада бастапқы білім алған соң әл-Фараби өз білімін жетілдіру мақсатында Бағдатқа аттанады. Фарабидің дүниетанымының қалыптасуына Мерв мектебінің ғылыми дәстүрлері мен философиялық бағдарлары өз әсерін қалдырды. Бағдадта әл-Фараби ғылым мен әртүрлі пәндерді оқиды. Білімге деген құштарлығының арқасында әл-Фараби сол уақыттағы ғылым мен білімнің ордасы саналған Дамаск, Халеб, Каир, Шаш, Самарқан, Бұхара, Мерв, Нишапур, Рей, Хамадан қалаларында да болып, білімін үнемі жетілдірумен болды. Сол қалаларда оқыды, еңбек етті. Шығыстың осы шаһарларында ол өз дәуірінің ең көрнекті ғалымдарымен, көркем сөз деректерімен танысады. Олардан тәлім-тәрбие алады.
Әл-Фараби – көрнекті ойшыл, өзінің замандастарының арасындағы ең ірі ғалым, философ және шығыс аристотелизмінің ең ірі өкілі. Өзінің білімділігі мен сауаттылығының арқасында "Екінші Ұстаз" атауына ие болды. Әл-Фарабидің шығармашылық мұрасы орасан зор (150-ге жуық философиялық және ғылыми трактаттар), ал оның айналысқан ғылыми салалары ол – философия мен логика, саясат пен этика, музыка мен астрономия. Ғылыми еңбектерінің ең әйгілісі "Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары жайлы трактат" деп аталады. Оның атақты “Музыка туралы үлкен трактат” деген шығармасы әлемнің көптеген тілдеріне аударылған.