<span>:Конкурс «Шарики».</span><span> От каждой команды приглашаются по 1 мальчику. Кто быстрее надует и лопнет шарик, тот и победитель.</span>
<span> </span>
<span>2:Конкурс <span>«Вырезаем снежинки»</span></span>
<span>Мальчики из разных команд, из салфеток(ножницами)вырезают снежинки , у кого будет лучше тот и побеждает, жюри ставят 5 баллов победителю, и от 1 до 5 за саму снежинку.</span>
<span> </span>
<span>1:Конкурс «Прыжки».</span><span> От каждой команды приглашаются по 1 мальчику, выстраиваются в одну линию и прыгают.Кто дальше прыгнет,тот и победитель.</span><span>1:Конкурс «Бег на корточках». </span><span>От каждой команды приглашаются по 1 мальчику, выстраиваются в одну линию и начинают бег на корточках (гусиным шагом)<span> </span>с мандарином во рту. Первый добравшийся до финиша – победитель</span>
<span> </span>
<span>2:Конкурс <span>«Кто это?».</span></span><span>Выходит один человек,(он и будет угадывать)ему завязывают глаза, и садят перед ним в круг 4 человека(2 из каждой команды)и он должен узнать кто это по: носу, шее, лбу, поясу и руке.</span>
<span>Это конкурсы с моего праздника,понравились или нет?
</span>
1.Великодушие
2.Бескорысное,доброе
3.Помогает,понимает,желеет
4.Великодушие описывает чувства понимания.
5. Добро.
1) 15750 : 50 = 315 монет было бы, если бы они все были по 50 копеек
так как 1 рубль = 2-м полтинникам, то рубли составляют 2 части всех монет , а полтинники 1 часть
2) 315 : 3 = 105 монет составляют полтинники
Нора Хельмер — центральний персонаж п’єси «Ляльковий дім», дружина адвоката Хельмера, має, здається, все необхідне для щастя: коханого чоловіка, дітей, будинок. Щасливо проживши з чоловіком чималу кількість років, вона раптом приймає несподіване рішення піти з дому. Ніхто з домашніх не здогадується, чим викликане таке рішення. Вдобавок ніхто не знає, що за зовнішньою веселістю і пустотливістю Нори, цієї «білочки», «співунки-пташечки», ховаються величезне напруження сил і здатність на безоглядну самопожертву. Як виявилося, життя Нори не було таким вже й безхмарним і щасливим. Їй довелося протягом ряду років приховувати свій непорядний вчинок: одного разу Нора, щоб добути грошей для лікування небезпечно хворого чоловіка, підробила на векселі підпис батька. Нора перенесла страшні душевні муки в очікуванні тієї фатальної хвилини, коли її таємниця буде викрита. І ось настає момент зізнання, момент випробування двох перед обличчям лиха. Але вбивчий егоїзм чоловіка проявляється у всій своїй повноті. Хельмер не витримує випробування. Короткого часу небезпеки вистачило, щоб він скинув з себе маску безмежно люблячого чоловіка і виявив своє справжнє обличчя. До прочитання рокового письма Хельмер виголошує на адресу дружини пристрасне зізнання у любові і відданості: «Знаєш, Нора … не раз мені хотілося, щоб тобі загрожувала неминуча біда і щоб я міг поставити на карту своє життя і кров — і все, все заради тебе». Дізнавшись про провину Нори, чоловік в повному сум’ятті бурмоче зовсім протилежне: виявляється, у Нори «ні релігії, ні моралі, ні відчуття обов’язку … мене, мабуть, запідозрять у тому, що я знав про твій злочин
». Але навряд небезпека відступає, як Хельмер, який недавно обсипав дружину образами, називав її «лицеміркою, брехухою, злочинницею», знову перетворюється на доброго і дбайливого «порадника і керівника». Всі ці перетворення цілком виправдовують бажання Нори покинути «ляльковий дім», цю «велику дитячу». Нора вважає, що, перш ніж бути дружиною і матір’ю, вона повинна стати людиною. Вона іде від чоловіка, залишаючи трьох дітей. Закінчення п’єси — це діалог чоловіка і жінки, який пояснює поведінку і рішення Нори.
Ось діалог Нори з чоловіком -Яка невдячність! Чи ти не була тут щаслива», — «Ні, тільки весела. Я була тут твоєю лялечкою-дружиною, а діти були моїми лялечками». Вона запитує чоловіка, чому той не захистив її. Хельмер щиро дивується: «Але хто ж пожертвує честю навіть заради коханої людини?» — «Сотні тисяч жінок жертвували, — заперечує Нора і з гіркотою додає: — Мені стало ясно, що всі ці вісім років я жила з чужою людиною». Ніщо не може повернути її до колишнього життя, тому вона обирає неясне майбутнє, повне небезпек і труднощів, вирішується на самостійне життя в боротьбі і нестатки. Норі необхідно піти, щоб «розібратися в самій собі» і у всьому іншому, «виховати себе саму». П’єса була сприйнята, перш за все, як твір, написаний на захист жіночої емансипації. Але для самого Ібсена основна суть його п’єси полягала зовсім не в «жіночому питанні». На конкретному прикладі долі жінки в буржуазному суспільстві драматург ставить центральне для нього питання про звільнення особи взагалі, про вироблення цілісної, справжньої людини.