Жақсы сөз – жарым ырыс» деп текке айтпаған. Адамның адамдығын тілеуіне, пейіліне қарап өлшейтін қазақ баласы айтылған сөзге, тілеген тілекке, берілген батаға ерекше мән берген. Сондықтан той-томалақта, келелі жоралғыларда бір-біріне тілек тілеп, қадірлі қариядан бата алу ықылым заманнан дәстүрімізге айналып, тұрмыс-тіршілігімізбен біте қайнасып кетті. Қазақ бата арқылы ұрпағын адамгершілікке, имандылыққа, ақылдылық мен парасаттылыққа, шешендікке баулыған. Дуалы ауыз қариядан алған ақ бата адамға рух беріп, жігерлендіріп отырған.
Алты алаштың ардақтысы болған би-шешендеріміздің берген баталары ел аузында сақталып халық мұрасына айналып, қазақ фольклорының дербес, шағын жанры ретінде қалыптасты. Ұйқасты, ырғақты болып келетін, тұрақты образдарға негізделетін бата халқымыздың жақсылық пен жамандық, адалдық пен арамдық, обал-сауап тұрғысындағы моральдық-этикалық түсініктерінің айғағы іспетті. Киелі сөзге айналған бата екі түрге бөлінеді: ақ бата, теріс бата. Ақ бата игі ниеттен туғандықтан ел аузында сақталып, жаңғырып дамып отырды да, жақсылыққа ғана құштар халқымыз теріс батаны ұмытуға тырысты. Сондықтан ақ батаның – нәрестеге бата, асқа бата, ұлға бата, қызға бата, келінге бата, жолаушыға бата, жастарға бата, сүндет той батасы, наурыз батасы, ораза айт батасы, жарапазан батасы ас қайыру батасы сияқты түрлері көп.<span>
Досың болғанда қандай жақсы.Бірге ойнайсың бірге күлесің.Қуанышыңмен,қайғыңмен, сырыңмен бөлісесін.Досың сені əр қашан қолдайды.Жыласан досың сені жұбатады.Қайғырсаң көңіліңді көтереді.Қазақта " аққуды атпа, досыңды сатпа"деген мақал бар.Сол мақал досыңның адал болуы керек екенін айтады.Мұны қазақ дұрыс айтқан.досың болғаны қандай жақсы
Бокин Тоқаш (1890 - 1918) - 1916 жылғы улт-азаттық қозғалыс пен Қазақстанда (Жетісуда) Кенес өкіметін орнатуға белсене қатысушы.
Верный қаласындағы (қазіргі Алматы) ер балалар гимназиясында оқыды, сот органдары мен Верныйдын қоныс аударушылар басқармасында аудармашыболып жyмыс істеді. 1914-1916 жылдарыПетроградтын Сот палатасында, зауытта жумыс істеді.
1918 жылы наурызда облыстықреволюциялық комитеттін мушесі болып сайланды, Жетісу облысындағы орыс-қазақ қарым-қатынастарын реттеу жөніндегі комиссариат комиссарынын орынбасары болды. Ауыл жане селолық кенестерді қуруға қатысты. 1918 жылғы сөуір-мамыр айларында Верныйдағы Кенес өкіметіне қарсы болған бiлікті басуға қатынасты. 1918 жылдын қыркуйегінде саяси ккрестін қурбаны болды.