ОҚО саяси қуғын-сүргін құрбандары мұражайының қорында Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсновтың «Маса» атты өлеңдер жинағының төте араб жазуымен жазылған нұсқасы сақталған.
Бұл 1922 жылы Татарстанның Қазан қаласында 3 рет жарық көрген нұсқасы. Жинақ 87 беттен тұрады.
Ахмет Байтұрсыновтың өлеңдер топтамасы «Маса» деген атпен алғаш Орынборда 1911 жылы басылған. Жинаққа қойған атына ол едәуір ой, салмақты жүк артқан деуге болады.
Ызыңдап, ұшқан мынау біздің маса, Сап-сары, аяқтары ұзын маса. Өзіңе біткен түсі өзгерілмес, Дегенмен, қара яки қызыл маса. Үстінде ұйықтағанның айнала ұшып, Қаққы жеп қанаттары бұзылғанша. Ұйқысын аз да болса бөлмес пе екен, Қоймастан құлағына ызыңдаса?
Осы жолдардан «ызыңдап, ұшқан мынау біздің маса» — сергектікті, қозғалыс күйді, серпіліс пен ізденісті сәулелейтін астарлы бейне екені көрінеді. Ол «үстінде ұйықтағанның айнала ұшып», қоғамның енжар, жалқау, ұйқыдағы күйден оянуына қызмет етеді. Осы ағартушылық ойды ақын басқа да шығармаларында әрі қарай дамыта түседі.
Байтұрсынұлының «Қырық мысалдан» кейінгі, екінші кітабы — «Маса». Бұл кітапқа енген өлеңдерінде ақын қараңғылық, надандық, шаруаға енжарлық, кәсіпке марғаулық сияқты кемшіліктерді сынады. Көптеген өлеңдері сол кездегі ағартушылық бағытпен үндес болды. Ол Шоқан, Абай, Ыбырай қалыптастырған дәстүрлерді, гуманистік, демократиялық бағыттағы өрісті ойларды өзінше жалғастырушы ретінде көрінді.
Ахмет Байтұрсынұлының «Маса» жинағы

ОҚО саяси қуғын-сүргін құрбандары мұражайының қорында Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсновтың «Маса» атты өлеңдер жинағының төте араб жазуымен жазылған нұсқасы сақталған.
Бұл 1922 жылы Татарстанның Қазан қаласында 3 рет жарық көрген нұсқасы. Жинақ 87 беттен тұрады.
Ахмет Байтұрсыновтың өлеңдер топтамасы «Маса» деген атпен алғаш Орынборда 1911 жылы басылған. Жинаққа қойған атына ол едәуір ой, салмақты жүк артқан деуге болады.
Ызыңдап, ұшқан мынау біздің маса, Сап-сары, аяқтары ұзын маса. Өзіңе біткен түсі өзгерілмес, Дегенмен, қара яки қызыл маса. Үстінде ұйықтағанның айнала ұшып, Қаққы жеп қанаттары бұзылғанша. Ұйқысын аз да болса бөлмес пе екен, Қоймастан құлағына ызыңдаса?
Осы жолдардан «ызыңдап, ұшқан мынау біздің маса» — сергектікті, қозғалыс күйді, серпіліс пен ізденісті сәулелейтін астарлы бейне екені көрінеді. Ол «үстінде ұйықтағанның айнала ұшып», қоғамның енжар, жалқау, ұйқыдағы күйден оянуына қызмет етеді. Осы ағартушылық ойды ақын басқа да шығармаларында әрі қарай дамыта түседі.
Байтұрсынұлының «Қырық мысалдан» кейінгі, екінші кітабы — «Маса». Бұл кітапқа енген өлеңдерінде ақын қараңғылық, надандық, шаруаға енжарлық, кәсіпке марғаулық сияқты кемшіліктерді сынады. Көптеген өлеңдері сол кездегі ағартушылық бағытпен үндес болды. Ол Шоқан, Абай, Ыбырай қалыптастырған дәстүрлерді, гуманистік, демократиялық бағыттағы өрісті ойларды өзінше жалғастырушы ретінде көрінді.
Мұратқа жету үшін не істеу керек? Ең алдымен адамның нақты мақсаты болу керек. Адам мұратсыз, немесе мақсатсыз болмау керек. Жастардың көбісі мұраты да, мақсаты да жоқ. Өйткені ата-ананың күшіне, беделіне, ақшасына сенеді. Ондай балалардың болашағы анықсыз. Ал егер бала жастайынан еңбектің, білімнің, оқудың, тәрбиенің маңызын білсе, онда ол ең алдымен өзінің болашағына белгілі мақсат, мұрат, бағдарлама белгілейді. Соған жету үшін бар әрекетін салады. Ал өзінің мұратына жету үшін, ең алдымен білім керек. Білімге қоса білімділк, парасаттылық, тәрбие, адамгершілік, мәдениеттілік, зерделік керек.
Биз мектепке келгенде бир биримизди коргенде куанамыз.егер демалыс кундери жаксы ауа райы болса биз калага барамыз.биз тест жумыстарын тапсырган сон университетке тусуге дайындаламыз.мен немис тилин уйрене бастагалы немис тарихымен дастурине кызыга бастадым.
Айтыс-қазақ халқының бұрыннан келе жатқан бір бөлігі десек те болады.Себебі кезінде ата-бабаларымыз осы айтыс арқылы тапқырлықпен қарсыласын жеңіп, халыққа танымал болған.Айтыстың көптеген түрлері бар.Мысалы :қыз бен жігіт айтысы , қайым айтыс ,жұмбақ айтыс жəне т.б Қыз бен жігіт айтысында 2 жас бір-бірін жақынырақ танып ,соңында отау құрғандары да бар болған. Айтыскерлердің ішінде Мұрат, Абыл , Жаскелең , Боз бала ,Жантолы сиякты айтыскерлер өте сирек болған десек те болады.