Ежелгі дәуір əдебиеті VI-XVғасырларды қамтып,өз ішінде үш кезеңге бөлінеді: 1)VI-IX ғасыр аралығындағы көне түркі əдебиет: Танымал өкілдері:Əбу-Насыр əл-Фараби.
Əдеби мұралары:Орхон жазба ескерткіштері-Күлтегін,Білге қазан,Тоныкөк туралы құлпытастарға қашап жазылған жырлар,сондай-ақ "Оғыз-нама" дастаны, "Қорқыт ата кітабы",Əбу Насыр əл-Фарабидің əдебиет саласындағы еңбектері енеді.
Қысқаша мазмұны:VI-IX ғасыр аралығындағы көне түркі əдеби ескерткіштері.Яғни,көне түркі əдебиет кезеңі.
2)X-XII ғасырлардағы əдебиет.Ислам дəуіріндегі немесе қараханидтер дәуірі əдебиеті.
Танымал өкілдері:Жүсіп Баласағұн,Махмұд Қашқари,Қожа Ахмет Йасауи,Ахмет Иүгінеки.
Əдеби мұралары:Жүсіп Баласағұнның "Құтадғу білік"("Құтты білік") атты дидактикалық дастаны, Махмұд Қашқаридің "Диуани лұғат ат-түрк"("Түркі тілдерінің сөздігі"),Қожа Ахмет Йасауидің "Диуани хикмет"("Даналық кітабы" атты өлеңдер жинағы,Ахмет Иүгінекидің "Хибатул-хақайық"("Ақиқат сыйы") жыр жинағы.
Қысқаша мазмұны:Бұл дәуірдегі əдебиет-негізінен Қараханид түріктерінің тілінде жазылған əдеби ескерткіштер.
3)XIII-XV ғасырлардағы əдебиет.
Танымал өкілдері:Хорезми,Рабғузи,Дүрбек,Сайф Сараий,Құтып, Х. Дулати,Қадырғали Жалайри,З. Бабыр.
Əдеби мұралары:Қыпшақ диалектісі негізінде жазылған "Кодекс Куманикус"("Қыпшақ тілінің сөздігі"),Хорезмидің "Мұхаббат-наме" дастаны,Рабғузидың "Қисса-сул Əнбия" жинағы,Дүрбектің "Жүсіп-Зылиха",Сайф Сараийдің "Гүлістан бит-түркі",Құтыптың "Хұсрау-Шырын" дастандары,Х.Дулатидің "Тарихи Рашиди",Қадырғали Жалайридің "Жамиғ-ат таурих",З. Бабырдың "Бабыр-наме" атты шығармалары аталған дəуір əдебиетінің көрнекті үлгілері.
Қысқаша мазмұны:Хорезм дəуірі немесе Алтын-Орда дəуіріндегі əдебиет.Аталған дəуірдегі туындылар қыпшақ диалектісі негізінде жазылған.
1. Эта заповедь означает что добрые дела всегда оцениваются другими людьми. Конечно не все люди понимают это, и часто просто проходят мимо, думая что "это не мои проблемы". На самом деле люди должны помогать друг другу, не завися от злых или недоброжелательных отношений к друг другу. Каждый добрый поступок Бог не пропускает мимо глаз. 2. Скорее всего этой заповедью хотели сказать, что не каждый человек мог бы оказаться на небесах. Очень трудно прожить всю жизнь соблюдая все заповеди, поэтому такого человека ждет большая награда.