Айту білмеймін, не біздің отбасымыз бірнәрсемен біздің еліміздің сырттың отбасыларынан деген өлердей ажыратылады. Онда бол- ештеме оғаш және үздік. Алайда мен ол сақадай. Мен өзінің әкесін өте сүйемін. Қызмет бабымен оған жиі длительные іссапарларға деген жүру приходится, сол себептен үй ол сирек болады. Алайда қашан ол келеді, біздің отбасымызда мейрам ылғи болады. Әкемен маған ылғи шат және қызық. Ол көп біледі және біледі, мен де оған көмектес- біл- пайдалы және қызықты жұмысты ылғи табатын. маманы мен қылаудай кіші әке сүйемін. Мен мама - ең аяулы және жақын адам. Ол ылғи қолдайды және көмектеседі, ақылды ақылды алып береді. Менің мамам многое біледі. Ол өте жөн дайындайды, және тоқы- тігу біледі. Біздің үйімізде ылғи кіршік және тұянадай, қарамастан және осы біздің мамамыздың еңбегі. Мен онымен сөйлесу сүйемін, қарамастан және бас-басы әңгімеден көп себя жаңа және қызықты танимын. Бас менің іні болады. Ол тілазар, ерке, бірақ барлық тең мен оны өте сүйемін.
Сан ғасырлық тарихымызда мақтан тұтар, бүгінгіміз бен келешегіміз үшін ғибрат алар оқиғалар мен ел тағдырын өз тағдырынан биік қойған, ұлтының тұтастығын, жерінің бүтіндігін мұрат еткен қазақ батырлары, Отан алдындағы адал қызметінен үлгі алар ұлы тұлғалар аз болмаған. Сонау ғасырлар қойнауының қатпар-қатпар белесінен байқасақ, ежелден-ақ ру-тайпаларымыздың өз жерін еш жауға бастырмай, шыбын жанын шүберекке түйіп, қасық қаны қалғанша күрескен жауынгерлік істері бізге аманат болып жеткен.
Қазақ халқының тарихына көз жіберсек, сонау Күлтегін, Білге қаған, Тоныкөктен бастап жерін, елін, тілін, ділін қорғауда¬ғы өшпес ерліктерге толы. Бесік жырынан басталатын ерлікке баулу дәстүрлері түркі халқына тән негізгі ырымдар.Халқымыз¬дың бойындағы отансүйгіштік құндылық-тарды ұрпақтан-ұрпақ¬қа беріліп отыр¬ған заңдылық тұрғысынан да қарауға болады. Бұған дәлел көне түркі зама¬нынан бастау алған патриоттық құн¬ды-лық Күлтегін жазбаларын¬да былай деп суреттеледі: “Елте¬ріс қағанның алғырлығы, еліне деген сүйіспеншілігі Күлтегіннің қанына ана сүтімен сіңді” – деген көне жазу қазақ халқының бойындағы ұлттық патрио¬тизм сезімдері бүгін ғана пайда болған жоқ, ол ежелден-ақ туындап, дамып келе жатқан қасиет деуге болатын¬дығын көрсетеді. Күлте¬гін жазбасында тағы да мынадай жыр жолдарын кездестіруге болады:
Кедей халықты бай қылдым,
Аз халықты көп қылдым…
Түркі иелігінен
айырылған халықты
Ата-баба мекеніне орнатты… - делінген еді.
Бұл жазбадан патриотизмнің –ата-баба мекеніне ие бо¬лып отыру жолында жан ая¬мау, діл бірлігін қорғау, жиғанын халықтан аямау екендігін аңғаруға болады. Жоңғар сияқты алып империямен алысуға, Ресей патшалығының зеңбірегіне жалаң қылышпен қарсы шабуға жетелеген де осы Отанына деген сүйіспеншіліктің, патриотизмнің қуатты күші.
Бирак а мал не шик, Оку жыл енди басталды.билим алып жандарм дос тауып омирин одан арт кызык етемин деп шешти. Ертен ак Оку жылын аяктап ауылга барамын деген ой мен озин жубататын
Қорғау- қорғады( немесе қорғаған)-қорғайды( немесе қорғайтын болады)