Мен таңертең сағат жетіде тұрып, жуынып сосын мектепке жиналамын.Сағат жетіден 40 минут өткенде мектепке барамын.Үйге сабақтан сағат 13:00 де келемін.Мен компьютер ойнап, теледидар көремін.Сағат 16:00 де түскі асымды ішемін.Сосын мен жұмысқа барып , сағат 19:00 де қайтып келемін.Одан кейін сабақ істеймін. Және сосын сағат 22:00 де ұйықтауғп дайындалып, ұйықтаймын.
Болымсыз етістік — қимыл, іс-әрекеттің болмауын, жүзеге аспауын білдеретін етістік. Қимыл, іс-әрекеттің яғни етістік білдіретін мағынаның жүзеге аспауы, болмауы арнайы грамматикалық амал-тәсілдер арқылы беріледі. Ол етістіктің негізгі, туынды, күрделі түбірлеріне, етіс, күшейтпелі етістік тұлғаларына -ма, -ме, -ба, -бе, -па, -пе қосымшасы қосылу арқылы жасалады да, тек етістіктің болымсыз түрін жасап қоймайды, болымдық мәнге қарама-қайшы болуы, оппозициялық сипаты және соған сәйкес грамматикалық жүйелі тұлғасы болу арқылы етістіктің болымсыздық категориясын жасайды. Болымсыздық категориясының бірден-бір тұлғалық көрсеткіші -ма, -ме, -ба, -бе, -па, -пе болымсыздық тұлғасы. Атап айтқанда, есімшенің -ған, -ген, -қан, -кен тұлғасы етістікке жоқ модаль сөзі, есімшенің, —ған, -ген, -қан, -кен, -атын, -тін,- йтын,-йтін, -ар, -ер, -р, -мақ, -мек, -бақ, -бек, -пақ, -пек тұлғалы негізгі етістіктерге емес көмекші етістігі (құрамы: е көмекші етістікке -ме болымсыз етістік тұлғасы мен -с болымсыз есімшенің қосымшалары қосылған) тіркесіп жасалады. Болымсыз етістік етістіктің лексика-грамматикалық категориясы болып табылады. Себебі, біріншіден, бұл категорияның қосымшасы етістік түбірге жалғанғанда, түбір семантикасына аздап болса да әсер етіп, өзгеріс еңгізеді, яғни түбір беретін мағынаның болмайтынын білдіреді, екіншіден, етіс категориясы сияқты түбірдің грамматикалық сипатын сақтап қалады:
1.Бұйрық райдың 2-жақ жекеше анайы тұлғасымен сәйкес келіп, тікелей жіктелмейді;
2.Сол күйінде қолданылмайды, етістіктің таза грамматикалық категорияларын жасауға негіз болады: рай, шақ, есімше, көсемше және тұйық етістік тұлғалары тек болымсыз етістік тұлғасының үстіне ғана жалғана алады, көрісінше болмайды.
Болымсыз қосымшалары (-ма, -ме, -ба, -бе, -па, -пе) етістік түбірлері және етістік түбірлерінің грамматика сипаты тән (тікелей жіктелмейтін, бұйрық райдың 2-жақ жекеше, анайы түрімен сәйкес келетін) етіс, күшейтпелі етістік сияқты тұлғалары мен рай, шақ, жақ тәрізді етістіктің таза грамматика категорияларының шекарасын көрсетіп тұратын белгі ретінде жұмсалады (Ы.Маманов). Күрделі етістікте болымсыз форма бірде негізгі етістікке жалғанса, бірде көмекші етістікке жалғанады: айт-па-й жүр, сөй-ле-ме-й қалды, бер-ме-п еді және айтып жүр-ме, сөйлеп қой-ма, беріп жібер-ме т. б. Әрине, бұлар қимыл, іс-әрекеттің болымсыздық мәнін білдірумен бірге негізгі немесе көмекші етістікке жалғануда белгілі стильдік мән білдіреді, егер болымсыздық форма екі етістікке де әрі негізгі, әрі көмекші етістікке бірдей жалғанса, онда ол болымды мәнді білдіреді де әдеттегі болымдыдан өзгеше ерекше стильдік бояуы болады: айтпа-й қой-ма-ды, жаз-ба-й отыр-ма-ды, сұра-ма-й кет-пе-ді т.б.
– Мазмұны:
Мәтінде негізінен ғаламтор мен оның жастарға әсері туралы сөз етілген.
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев:“Біздің жастарымыз оқуға,жаңа ғылым мен білімді игеруге,жаңа машықтар алуға,білім мен технологияны күнделікті өмірде шебер де тиімді пайдалануға тиіс”-деп атап көрсеткен екен.
Ал көпке белігі Гуг-ң негізін салушы Эрик Шмид өзінің “Жаңа сандық дәуірі” атты кітабында интернет және тағы да басқа технологияларға тоқтала келе,қоғам, мемлекет пен бизнестің келешегі үшін жаңа пікір ұсынды.Ол пікір бойынша,адамзат интернетті өз қолымен жасағанымен,оның қыр-сырын әлі түсінбейді.Және де интернеттің пайдасымен қатар зиянды жағы да бар.Оларға мысал: дәйексіз ақпарат,онлайн алаяқтық,ұятсыз ойындар мен бұзақылыққа апаратын сайттар.
– Көтерілген мәселе:
Ғаламтордың жастардың өмірі мен қауіпсіздігіне әсері.
– Негізгі деректер:
1.Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев:“Біздің жастарымыз оқуға,жаңа ғылым мен білімді игеруге,жаңа машықтар алуға,білім мен технологияны күнделікті өмірде шебер де тиімді пайдалануға тиіс.Біз бұл үшін барлық мүмкіндіктерді жасап,ең қолайлы жағдайлармен қамтамасыз етуіміз керек”- деген болатын.
2. Біраз уақыт бұрын Гуг-ң негізін қалаушы Эрик Шмидтің “Жаңа сандық дәуірі” атты кітабы шықты.
Ежелгі қазақстанда Отырардың аты екі жайтқа байланысты ерекше айтылды: 1) Әбу Насыр әл-Фараби туған қала;2) ең ірі кітапхана орналысқан. хlll ғасырдың ортасында Отырар Батыс пен Шығыс арасындағы жолда ірі сауда орталығына айналды."Шығыстың гүлденүі дәуірі" тұсында христиан уағызшылары мен тақулары өртеген Александрия кітапханасын қайта түлету мақсатында араб халиифаттары Харун әл-Рашид пен Мамун "Даналық үйін" ашады.
вот самое основное по моему мнению