1 айнасы 2ауырмай олер 3ойлап сойле 4тимесе бутакка5 атылган окпен тен6 у да тамар 7 бок соз 8 алтын 9 мылжын боласын 10 мадениеттилик 11 адам
Мезгіл үстеу: бүгін,жыл сайын, таңертең, кешке
Мекен үстеу: емханаға,тіс дәрігеріне, отбасы дәрігеріне,көз дәрігеріне,алыстан,жақыннан
Астана-ұлан ғайыр еліміздің бас қаласы, әлем таныған жас қала. Біздің дәуіріміздің ХІ-ХІІІ ғасырларында Арқада қыпшақ тайпалары көшіп - қонып жүрген. өткен ғасырда археологтар Ақмола жерінен көне қаланың орнын тапты. Бозақ-қазіргі Астанадан небәрі 15 шақырым жерде. Қалашық Х-ХІІІ ғасырларда гүлденіп, Жібек жолы бойындағы сауда орталықтарының біріне айналған. Сондай-ақ Бозақ қыпшақ билеушілерінің елордасы болған. Демек, Елбасымыздың Астана орнын Арқа төсіне таңдауы кездейсоқтық емес, тарихты болжап, болашақты түйген көрегендік. 1996 жылы Ақмола қаласын астана жасаймыз дегенде қоғамның басым бөлігі күмәнмен қарады. Алайда 1998 жылдың 10 маусым күні тәуелсіз Қазақстан жаңа да жас қала-Астананың атын бүкіл әлемге паш етті. Етек-жеңін енді қымтап, есін жиған егемен елдің бірегей ұлдары Қазақ елінің болашағы үшін барын шаша еңбек етті. Халқымызда «Басы қатты болса, аяғы тәтті» деген дана сөз бар. Астана дамып, көркейе түсті. Айбынды Астанамыз жарық жұлдыздай жарқырады Астанамыз әр күні жылға татитын, әр жылы ғасырға тең қарқынмен дамудың даңғыл жолына түсті. 1999 жылы ЮНЕСКО-ның шешімімен Астана «Әлем қаласы» атағына ие болды. Астана-сәулеті келіскен алып шаһар. Бас қаладағы ең ғажайып, әсем мұнара-Бәйтерек. Тіршілік иелеріне тірек, сүйеніш, қорған, пана деген ұғымды білдіретін алып мұнара еліміздің символына айналған. Гүлденген Астанамыз, түрленген жас қаламыз-елдік пен тұтастықтың ғажайып үлгісі
Абай Кунанбаев
Кто теперь не знает и не почитает Абая - великого поэта, философа,
просветителя-демократа, основоположника казахской письменной литературы,
композитора, народного заступника?! Почитание это приобретает еще
большую глубину, когда узнаешь, в какое трудное и сложное время
приходилось жить и творить Абаю. Степь, с ее привычной феодальной
патриархальщиной, будто трещала по швам под могучим напором новых
товарно-денежных отношений, усилившейся борьбы за власть, колониального и
феодального притеснения. Все это свинцовым грузом ложилось на ростки
казахской передовой общественной мысли и художественного слова, упорно
пробивавшиеся в неоглядной степи к солнцу, к свету... И им суждено было
дать чудесный плод, имя которому - родоначальник казахской
реалистической литературы - Абай!