Шындықты не көзімен көрген айтар немесе құлағымен естіген айтар.
Бұл жерде я сен тұрасың, я мен тұрамын.
Омар я Алматыға, я Астанаға барады.
Қанша өмір сүргенін әлемдегі адамдар, сонша олар қолдаған бұл дәстүр, сонымен қоса жаратқан. Мұндай, мысалы, дәстүр құрметтеуге тәрбиелеу. Және менің ойымша, бұл пайда ол өзімен-өзі, жай ғана бойы қарым-қатынас.
Үлкенге құрмет болып табылады, онда ритуалом, ол қайталанады, тек бірнеше рет. Біз қолдап, оны әр күні. Я не имею ввиду, бұл ерлік өз ата-аналарға, әжелерге, біз оларды құрметтейміз, өйткені сөздер – бұл тек қана сөздер. Ал сөздер керек бекітуге әрекеттерімен. Және қалай дәлелдеуге аға, біз олардың шынында да құрметтейміз? Өте ме, ауыр ма? Көп пе күш оған қосуы керек. Менің ойымша, бұл емес, қиын да мұқтаж емес дерлік ешқандай күш. Сәл ғана. Емес, ауыр жол беруі орын трамвай немесе троллейбуста. Бірақ бұл белгі " үлкенге-құрмет. Постоять мүлдем қиын, ал әжесіне посидеть жақсы болады. Бұл әдет – ұсақ-түйек, бірақ ол көрсетеді, воспитанный адам, немесе жоқ. Ұл, ол петухом отырса сол сияқты, толып автобуста, ал жанында тұр утомленная әжесі емес тудырады, құрметтеу. Ал кейде, ол сұрайды оның жол беруі орын алған, ал ұл бала бас тартумен жауап береді. Бұл, менің ойымша, мүлдем хамство!
Сонымен қатар, әрдайым сыпайы болуға. Егер әуелде бір нәрсені сұрай, айта кету керек "пожалуйста", ал аласың онда айтайын, керек алғысымды білдіргім келеді. Болмайды повышать голос ересектер. Бұл жай ғана сүреді. Біз әрқашан олармен келіседі, бірақ керек тежелетін. Егер саған жүгінеді үлкендерден біреу болса, онда әрқашан керек тыңдауға, перебивая, ал айта білуге, өз ой. Өйткені невежливо болады влезать, немесе нашар, канючить немесе айқайлайды. Егер келіспеймін мысленным взором жоғары болса, онда айтамын: "бұл-тыныш, вопля және гама. Кейде осылай келеді вспылить, тырысамын тежелетін. Неуважением сондай-ақ, влезать әңгіме ересектер, ал егер өте айтқым келеді, онда, алдымен кешірім үшін араласу, содан кейін ғана айтуға болады. Басқа да ережелер қатысты қарым-қатынас. Адамдар алады в твоей жизни түрлі керек және өтініш бойынша әр түрлі. Егер бұл мұғалім немесе бейтаныс адам керек атай оны Сіз де атай " сен тек жақын адамдар, олар одан сені: анасы, әкесі, әжесі немесе дедушку. Ал тетку және басқа да туыстарының керек величать тек Сіз.
Барлық бұл ережелер қарапайым, мен оларды емес, және көп, сондықтан менің ойымша, дәл солай керек өзіңді.
Например просто септеу Барыс септік: кімге? бала+ға; (кому? ребенку)
тәуелдік септеу Барыс септік: кімге? бала+м+а, (кому? моему ребенку)
Атау септік: кім? баласы; не? туған жерім
Ілік септік: кімнің? баласының; ненің? туған жерімнің
Барыс септік: кімге? баласына; неге? қайда? туған жеріме
Табыс септік: кімді? баласын; нені? туған жерімді
Жатыс септік: кімде? баласында; қайда? туған жерімде
Шығыс септік: кімнен? баласынан, қайдан? туған жерімнен
Көмектес септік: кіммен? баласымен; немен? туған жеріммен
в общем просто септеу - это склонение просто существительного, а тәуелді септеу - это склонение существительного с притяжательными окончаниями. В данном примере
И.п. кто? его сын; что? моя родная земля или моя родина
Р.п. чей? его сына; чего? моей родины
Д-н.п. кому? его сыну; куда? ко мне на родину
В.п. кого? его сына; что? мою родину
М.п. у кого? у его сына; где? на моей родине или у меня на родине
Ис.п.от кого? от его сына; откуда? из моей родины
Всп.п. с кем? с его сыном; чем? моей родиной
Дос , достық туралы мақал -мәтел.
1.Досы көпті жау алмайды,
Ақылы көпті дау алмайды.
2.Дос досқа жалынса,
Достың көңілі алынады.
3.Дос сыртыңнан мақтар,
Дұшпан көзіңе мақтар.
4.Досыңа өтірік айтпа,
Дұшпаныңа сырыңды айтпа.
5.Досы жоқ адам, тұзы жоқ тағам.