-Салем,Костя (любое имя)
-Салем, Настя(любое имя)
-Костя, сен қасқырды қорқасынба?
-Жоқ , мен қасқырды қорқытпаймын
-Адам қандай болу керек?
- Адам мейрімді болу керек
- Сен қандай доссын?
- мен Адал доспын
- сен ғалым боласынба?
-иә, мен сөз беремін
- Көріскенше!
-пока
я старалась
Таяу деген жақын деген сөз.
Қазақ халқы әрдайым өзінің мыңжылғы баспанасы - киіз үйге ерекше мән берген. Оны халқымыздың негізгі баспанасы ретінде ғана емес, сонымен қатар халқымыздың мәдениеті, тұрмыс-болмысы, салт-дәстүрінің ажырамас бөлігі ретінде де санаған.
Біз ата-бабамыздың талғамы биік, өрісі кең,көзі ашық болғанын тек салған ою-өрнегіне ғана емес, табалдырық, есік-терезе сияқты бөлшектеріне киелі мән бергенін де аңғарамыз.
Қазақтың түрмыс-тіршілігінде киіз үй қасиетті деп саналған. Осыған орай халықтың ауыз әдебиетінде көптеген теңеу, ұлықтау сияқты ойлы ұғымдармен бірге тәрбиелі мәні бар өнегелі сөздер де қалыптасқан. Мұнда әсіресе шаңырақтың орны ерекше.
Қазақта шаңырақ сөзі "үй" ұғымын білдірген, киелі мүлік болған. Сондықтан қара шаңыраққа сәлем беру- ежелгі дәстүр.
Қайырымдылық — көмекті қажет етушілерге (адам және барлық жандыларға) білдірілетін сүйішпеншілік пен нақты көмек. Қайырымдылық ізгіліктің анық көрінісі болып табылады. Қайырымдылық — адамның асыл қасиеттерінің бірі. Кісінің айналасындағы адамдарға деген ықыласы мен көмегін адамгершілік қарым-қатынастарын білдіреді. Қайырымдылық ұғымының екі қыры бар.
Бірі — рухани-экономикалық жағы (басқаның басына түскен ауыртпалықты қабылдау).Екіншісі — іс-тәжірибелік жағы (іс жүзінде нақты көмек беруге ұмтылу).Ал АДАЛДЫҚ - адам бойындағы таза ниет, бағалы қасиет, адамның сана-сезімі мен ар-ұжданына қайшы келмейтін әрекеттердің моральдық-этикалық жиынтығы. Қазақ пайымында адам бойында адалдық пәктік, ар-ұждан, жан тазалығы тәрізді қасиеттердің қалыптасқан нормаға сай болуы керек. Көшпелі қазақтардың адамгершілік, адалдық қасиеттері тұрғысынан кіршіксіз таза, мәрт болатындығы туралы шетелдік саяхатшылардың қолжазбалары мен күнделіктерінде көп айтылады.
Қазақтың адалдық жайында өзіндік пайым-түсінігі туралы Ұлы Абай: «Алдау қоспай, адал еңбегін сатқан, қолы өнерлі қазақтың әулиесі сол», - дейді. Адамгершілік ұжымдық ортада бойына сіңірген тәрбиесіне, біліміне, адал еңбектенуге байланысты қалыптасып, адамның жеке басы мен моральдық тұлғасын сипаттайды.Шәкәрім қажы адалдық турасында: Мақтан үшін мал жима, жан үшін жи, Ғибадат пен пен адалдық ар үшін жи, - деп, бақыттың өзі адалдыққа негізделетінін айта келіп, адалдықтың ар біліміне қатысына да ерекше көңіл бөледі. Адалдық қорғау қажеттігін, ол үшін адам бойындағы асыл қасиеттердің бірлікте болуын ашып көрсетеді.
Второе слово Жамбыр
первое слово никогда не слышал