ТВ - бұл керемет технология. Менің ойымша, теледидар ойлап тапты, адамдар барлық ғажайыптар мен ғажайыптар туралы бүкіл әлем туралы білуі үшін ойлап тапты. Бірақ teperishnee телевидение жетілдірілмеген, адамдар өздерінің көзімен көргеннің орнына, қашықтан қолдарымен үйде отыруды қалайды. Олардың айтуынша, адамдар арасында көптеген аурулар бар, олардың арасында да дьявола. Takchto mzhno кейде теледидардан бірдеңе тауып алады, бірақ бастысы үйіңіздің қабырғаларына қарап тұрған нақты әлемге жету емес.Мен «теледидар менің досым, ТВ - менің жауым» деген терді деп санаймын.
Сүт өнімдеріне сүзбе ірімшік қатық айран қымыз шұбат және тағы да басқалары жатады
маған анамның қолынан пісірілген тағамдар ұнайды
мен жазда салқын сусындарды ішкенді жақсы қөремін
тәтті тағамдар өте көп
салқын тағамдар көбінесе корей асханасында жасалынады
А.с Наурыз у.с наурыздын. Б.с наурызга только н и г казахские Т.с наурызды ж.с наурызды щ.с наурыздан К .с наурызбен
Салем досым.Қалың қалай?Саған ЛогикЛайк сайты туралы айтайын дегенім еді.Жақында осы сайтқа тіркелген едім ,саған да осыған тіркелуінді сураймын
Домбыра — қазақ халқының ең кең тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспабы. Ол – қазақтар өмірінде маңызды орын алатын, өзіндік музыкалық сипаты бар аспап. Алғаш эпикалық дәстүр шеңберінде жыр, толғау, термелерді сүйемелдеуге қолданылған домбыра кейін аспаптық шығарма – күй жанрының қалыптасуына ықпал еткен.
Домбыра дыбыс өткізгіштігі жоғары қарағай, дыбыс жаңғырту қасиеті бар тұт, қатты жынысты үйеңкі, емен секілді киелі ағаштардан, негізінен, екі түрлі әдіспен – құралып немесе ойылып (шауып) жасалады. Құрама домбыралардың шанағы жұқа тілшелерден құралып жасалса, бітеу домбыра тұтас ағаштан ойылады.
Домбыра құрылысы бірнеше бөліктен тұрады: басы, құлақтары, пернелер, мойын, шанақ, бетқақпақ, ілгек және ішектер. Сондай-ақ, оның көптеген қосымша бөлшектері бар (тиек, кемер ағаш, тұжым ағаш, бастырма, ойық, қалқа, түйме, өрнек, желкелік). Домбыра тиегі үш түрлі болады (шайтан тиек, негізгі тиек, табалдырық тиек).
Домбыраға қосалқы ішек тағылуы және ішекті қос-қостан тағу ол кездегі музыкант орындаушылардың аспаптың үнін жетілдіруді мақсат етіп, үнемі ізденіс үстінде болғанын көрсетеді.
Ішкі ішектер сыртқылармен унисон түрінде күйге келтіріледі де, аспаптың даусын күшейте түседі.