Итті сатып алуға, сатуға, басқа қалаға, ауданға алып жүруге (кез келген транспорт түрімен) итке соңғы 12 ай ішінде және алып жүруден кемінде 30 күн бұрын құтыру ауруына қарсы егілгені туралы малдәрігерлік куәлік болса ғана рұқсат етіледі. Итті үйден қысқа қарғы бау ілмек немесе тұмылдырық кигізіл, қарғысына нөмір белгісін тағып (үш айға дейінгі күшіктей басқасына) алып шығарылады да, әдейі тағайындалған алаңда, әдетте таңертең сағат 7 мен кешкі 23 сағат аралығында серуендетеді, ал бұдан ерте не кеш уақытта ит несі тыныштық сақтауды қамтамасыз етуі қажет. Пәтер ішінде итке ешкімнің маазасын алмайтын әрі оған тыныш орын тағайындалады. Орын жел өті тиетін, үй жылытатын жүйелерге жақын және қараңғы жерде болмауы қажет. Оған бөлінген жерде ит астына төсеніш төселеді және оны күн сайын қағып, желдегіп, щетка не шаң сорғышпен тазалап, жуылып отырылады. Жылыны жақсы көретін кәнден иттің астына жұмсақ, жылы төсеніш төселеді. Қора-жайы бар ит иелері итті былай ұсгауына болады: қора айналасы қоршалған, бұған бөтен адам кіре алмайтын жалпит қашып шығып кете алмайтын болса, итті бос ұстауға болады. Ит жауын - шашыннан, суықтан паналауы үшін оған дөңестеу және құрғақ жерге (лапас астына) үйшік жасау керек. Суық аудандарда үйшіктің қабырғасын қос қабаттал жасап, оның екі арасын ағаш ұнтағы не басқа бір затпен толтыруға болады. Итті қорада немесе ауыз үйде ұстауға болады, итке үйшік қойылады немесе еденнен сәл көтеріңкі етіп ағаш тапшан жасалады. Төсенішті ит ысырып түсіріп тастамауы үшін таптай ның шетіне кенере жасалады. Қыста үйшіктің ішіне, тапшанға қалың ғыл пішен, сабан немесе ағаш жоңқасы төселеді, үйшіктің аузына қалың матадан перде ілінеді. Итті байлап ұстаған кезде шынжыры оралмас үшін белгілі бір жерге қапсырма шегелі немесе шығыршықты, биіктігі 8—10 см-ден аспайтын ағаш қазық қағылады. Шынжырдың ұзындығы 1,5—2 м болады. Итті жылжымалы байлауда ұстау үшін белгілі бір жерге шығыршықты сым немесе трос тартылады да, шығыршыққа ит шынжыры ілінеді. Сымпың биіктігі 1,5 м-ден төмен болмауы қажет. Иттің үйшігі тартылған сымпың ортасына немесе жанына орналасады. Итті үйшігі бар жеке қоршаула бос ұстаған жөн. Қоршаудың аумағы 300X300 см (неғұрлым кең болса, соғұрлым қолайлы), биіктігі 200 см-ден аласа болмауы керек. Бұны аула немесе үй, сарай қабырғасына жанастыра салған дұрыс. Қоршау ағаштан, құбырдан, темірден жасалады да, оған жуандығы 2,5— 3 мм сым тор тартыл ады. Қоршаудың есігі ішіне қарай ашылуы тиіс. Қоршау іші су тоқтамайтындай сәл еңістеу болғаны дұрыс. Иттің үйшігін қоршаудың кез келген жеріне қоюға болады, бірақ ит оның төбесіне шығып, қоршаудан секіріп шығып кетпейтіндей болуы керек. Қақпаға шарбақ ішінде ит бар екенін білдіретін ескерту жазылады. Пәтерде ит ұстағанда оны тәулігіне 2 рет, ал күшікті кемінде 4 рет далаға серуенге шығарады.
бекітемін түбірі бекіт е көсемшенің жұрнағы мін жіктік жалғауының 1 жағы,айтылмаған түбірі айт,ыл ырықсыз етістің жұрнағы,ма болымсыз етістіктің жұрнағы,ған есімшенің жұрнағы,әңгімеледі түбірі әңгіме ле жұрнақ,ді жіктік жалғауының 3 жағы.
Ескі орыс әдебиетінің маңыздылығы - бұл ұлы орыс әдебиетінің жетістіктерін түсінуге көмектеседі. Ежелгі орыс әдебиетінде қазіргі заманның азаматтық және идеологиялық көздері бар. Ескі орыс әдебиеті орыс әдебиетін оның жоғары идеологиялық, өз тәжірибесі, тілдің байлығын берді. Ежелгі әдебиет орыс халқы мақтана алады деп жұмыстары бар, «повестер уақытша жыл» сияқты еңбектері болып табылады - бірінші ресейлік шежіресі «, Владимир Мономаха Нұсқаулық», «Lay», «теңіз үш жүру Afanasiya Никитина», және басқалар. Бұл жұмыстар орыс әдебиетінің алғашқы жеті ғасырда пайда болғаны жақсы көрінеді. Хроника - биліктің қасиеттілігі туралы сенімге ие болады, ол патриотизм мектебі, шындық мектебі болды. Ескі орыс әдебиеті ел тарихының бір бөлігі болып табылады, ол уақыттың әлеуметтік мәселелерімен айналысады. XI-XII ғасырлардағы ескі орыс әдебиеті византиялық және болгар әдебиетімен байланысты болды. Әдебиет жанрлары Отанға деген сүйіспеншілік айтатын шіркеу, фольклор, жанрлармен байланысты. Яғни әдебиет XI - Ресейде ХІІ ғғ ( «Намаз», «» Lay «Нұсқаулық»,) процесс zhanroobrazovaniya болды. Ескі орыс әдебиетінің білімі жалғасуда. Бұл дұрыс. Сол уақыттағы Ресейдің әдебиетіне қосылу - бақыт пен қуаныш. Мұның бәрі біздің Отанымыздың мәдениет тарихына бей-жай қалдырмайды. Ежелгі Русьтің Әдебиет - айна біздің ата-бабаларымыз, жауынгерлердің, құрылысшылар, философтар, саясаттанушылар, әдеби суретшілер, және кітап даңқы. Менің ойымша, ескі орыс әдебиеті біздің күнделікті мәдениетіміздің жақсы құбылысы. Ескі орыс әдебиетін, ежелгі өнер ескерткіштерін зерттеу маңызды мәселе болып табылады. Өткеннің ескерткіштері болашаққа қызмет етуі керек. Мәдениеттің үздік жұмыстары біздің өмірімізге қатысады. Біз ежелгі орыс әдебиетін зерттейміз, оқуға жалғастырамыз, біздің көкжиектерімізді кеңейтеміз. Ресейдің барлық әдебиеті болашаққа бағытталған, бізге, болашаққа қатысты алаңдаушылық тудырады.
Көптеген соғыстар барысында тұс-тұстан жаулар шабуылдап отырған болатын