В интернет напиши Ақсақ құлан
1.Бағдаршам бізге қызыл - жарық түседі Тұр-
2.Светофор- қозғалыстың ханының, қарамастан Ол тәртіптің сөйлемше, қарамастан
Тым аяқтармен ол және қолдармен, қарамастан Ол барлық үшін сенімді дос
3.Ал бас біздің жақын кездерден Алдым үйдің бағдаршам.
4.Ол жолда диктует Бару болады, немесе болмайды.
5.Тез түс бас бағдаршамның Қызыл тағы ауыстыра
Анимизм (лат. anima — рух, жан) — заттық дүние құбылыстарының жандылығын бiлдiретiн термин.
Анимизм терминiн ғылыми қолданысқа ағылшын этнографы және мәдени антропологы Э.Б.Тайлор (1832-1917) енгiзген. Ежелгi мәдениетке талдау бере келе, магия, тотемизм, фетишизм сияқты ecкi ceнім-нанымдардың қатарында ол анимизмдi де атап өтедi. Оның пiкiрi бойынша анимизм кейiнгi дамыған дiндерге апаратын баспалдақ есебiнде болады және олардың ментальдық дүниесiне енедi.
Басқа халықтардың дүниетанымы мен сенiм-нанымдарындай анимизм қазақтың дәстүрлi рухани мәдениетiнде терең ұялаған. Мысалы, Ш.Уәлиханов қазақи түсiнiкте жанның үш түpi бар дейдi: ет жан, шыбын жан, рухи жан.
Анимизмнің көрінісіне қазақы дүниетанымдағы «киелi», «қасиетті» жер бедерлерi мен атаулары жатады. Табиғат аясындағы мәдениет үшiн қоршаған орта киелi таулардан, құтты өзендер мен көлдерден, ағаш-бұталардан, т.б. тұрады. Табиғи құбылыстар да қасиеттi мағынаға ие болады, олардың рухы және иесi бар делiнедi.
Тон,ултарак, малакай, шулык, байпак,колгап, маси, кеудеще, т.б.