Ответ:
Тазалық – денсаулық негізі,
Денсаулық – байлық негізі.
Адамның денсаулығы – қоғам байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жолдарын қарастыру керек. Дені сау адамның көңіл-күйі көтеріңкі болып, еңбекке әрқашан құлшына кіріседі. Халқымыз «Дені саудың – жаны сау» деп орынды айтқан. Отанымыздың келешегі, көркеюі – салауатты өмір салтын сақтау қолдауда.
Қараңғы үйге кіріп келіп шам жақсаңыз, шам үйді жарық қылады. Көп қызыл гүлдің ішінен бір ақ гүл көрсең, көзің соған түседі. Біздің де өмірімізді жарық қылатын, жан-жағымызға тамаша сәулесін шашатын, өмірдегі басты байлық – денсаулық. Денсаулық – бұл адамның еңбекке белсенді болуы, әрі ұзақ өмір сүруі, тәннің саулығын және рухани саулығын сезіну.
Астана Казакстаннын солтустик жеринде орналаскан
Астанада байтерек ак орда жане тагы баскалары
Астананын ортасынан Есіл озени агып отеди
- сен не қоркасың? --сайтан бастың Алдара-ораққа сұрады.
Алдар-ораққа жауап берді, не ол курта қоркады, казы, майлар, ал да қарағайлының, қарамастан және в өзін кезекті : бас сайтанның сұрады
- ал сен не қоркасың?
Сайтан жауап берді, бұл ұсталық горна қоркады. Міне Алдар-ораққа және: айтады
- давай, кім кімді перепоет; бас кімнің ән ұзын болады, ана және жеңеді. Мейлі бір ән айтады, ал сырт оны асығы алшысынан түседі. Сайтан келісті. Сел Алдар-орағының сайтанға деген бірінші, байла- оған көздер (мынадай ақыл болды) және: запел
- гой, гой, гой, гой!.
Сайтан возил, оны возил, барлық иіндерді өшірді. Алдар-ораққа оны дүкенге жіберді. Қарамастан және қарамастан, сияқты ғана оған деген кірді, көз жасымның Алдар-орағының сайтаннан және оған көздерді ашты. Сайтан сияқты ұсталық горн увидал, шошыды және зытты.
Сайтандар Алдару-ораққа: шошыт- ол ана, не ол кек алу вздумали қорқ-. Алдар-ораққа олардан кара-гайник деген тығылды, ал сайтандар оны ауыз жидырмай күлдіру жолға қойды. қарамастан және оған деген тастау курт қарағайлысына стали, казы, май. Көп набросали, ойлай, не енді-то Алдар-ораққа бітеді, -Черти зытты, ал Алдар ораққа казы жиды, курт және май және
Ответ:
1. Ер намысын қорғайтын батыр. 2. Ол тұлпарын баптап, жолға дайындалды.3. Сауытын киіп, қаруын асынып атқа отырды. 4.Ат үстінде отырып, алысқа көз тікті. 5. Ал, батырдың аты алыстағы дүбірге құлағын тосты.
Объяснение:
Бүгін аз емес туралы Едиге Кутлыкияулы жазады<span>, </span>сияқтытуралы баһадүрде<span>, </span>алтынның орды" жауларын"разгромившем<span>, </span>сияқты туралы ұлттық бірліктіңтүртіндісімен ставшем "ұлы би"<span>. </span>Жырлар<span>, </span>аңыздар туралыбаһадүрдің Едиге ерліктерінде жаядай татар арасындатаратып жібер-<span>, </span>башкир<span>, </span>карачайцев<span>, </span>ногаев<span>. </span>Түркінің осытармағының өкілдері Едиге өзінің ұлттық батырыменесептейді<span>, </span>жорый<span>, </span>не оның тозаңы оның жеріндепокоится<span>. </span>Еріксіз күлімсіреуді шақырт- біреудің барлыққазақтардың ортақ баһадүрді әлдеқандай тағайындыаймаққа қазықтау қалайтын авторының аусарлығы.Мынадай аусарлық ашық "оған материалда бақыланады,оңтүстік бас біздің мынадай баһадүр болады<span>, </span>сияқтыЕдиге" "Айгак" деген газетте жария<span>. </span>Осындай мінезді Ж.Айменова жарияланымы туралы Едиге баһадүр тасиды,"Түркістан" газетінде<span> 8.</span>VII<span>.10 </span>жылдың<span>. </span>Ж<span>. </span>Айменов өзініңматериалында тауды шоқыдан жаз-<span>: </span>Едиге тозаңы тастыңүймегінің астында ажырата білмеп шоқыда покоится<span>. </span>Алсондай-ақ жас ғалым Е<span>. </span>Магауин туралы осы тауда олай:"қазір жазды ол тау Едиге аталады<span>. </span>Оның биіктігі болеемыңды <span>келеді</span>