У будні дні в 7 часів часів ранку я просипаюсь,потім снідаю,одягаюсь на в 8:30 виходжу С лома та йду до школи. З 9:00-14:30 я в школі . Потім йду додому ,обідаю та в 16:00 я йду на курси С англійської мови. В 18:00- я приходжу додому,та до 22:00- роблю домашнє завдання та йду спати
Отаке веселе життя
1. Проїзд - проїзний.
2. Студент - студентський.
Зверніть увагу, у слові проїзний відбувається спрощення в групі приголосних (здн-зн), тому у слові проїзний літера ''д'' відсутня.
В слові студентський спрощення у групі приголосних (нтськ) не відбувається.
Матусина пісня супроводжує нас від народження й впродовж усього життя. Маленькими ми слухаємо «Люлі, люлі, прилетіли гулі», «Котку, котку-рябку», «Ходить сон коло вікон». Ми підростаємо, і наші матусі навчають нас співати: «Ходить гарбуз по городу». Підростаємо ми, дорослішають наші пісні. Уперше десь біля вогнища під час відпочинку мама навчила мене співати маршових пісень, серед них мені дуже подобаються ті, що колись правили за гімн України, — «За Україну», «Не пора». Особливо подобається «Гей, у лузі червона калина». Це вже не просто пісні, а пісні, що стали історією. Кожна пісня має свою історію, як кожна людина має свою біографію; вони цікаві, захоплюючі й неповторні.
Це не означає, що я не люблю сучасну музику й сучасних співаків. Я із задоволенням слухаю Т. Петриненка, С. Вакарчука, О. Пономарьова. Та мамина пісня — рідна й мелодійна, лишається на все життя першою й найкращою.
Про походження і значення тризуба, як символу державної влади, стилізованого та спрощеного символу птаха, церковної чи військової емблеми українців існують різні теорії, але жодна не дає задовільного пояснення. Правдоподібно він був знаком влади, символом племені, яке пізніше стало складовою частиною українського народу. З княжої доби збереглися тризуби на золотих і срібних монетах князя Володимира Великого, який, мабуть, успадкував цей родинно-державний знак від своїх предків.<span>Існує думка що за допомогою тризуба слов'яни символічно зображали слов'янського бога Перуна, який, ймовірно був покровителем у тому числi й скіфів, котрі за Геродотом називали себе «соколотами» — тими, що поклоняються соколу.</span>