1/R234=1/24+1/12+1/6=7/24, R234=24/7, Rобщ= 24/7+2= 5.43 Ом
Ветви тут в переносном смысле. Короче. Литература часто использовалась в фольклёре, ну там например загадки, пословицы, всё из литературы. Вот почему))
Минем тәрбиялиләр инша татар телендә
.урамы,инша татар телендә турында тәрбиялиләр,инша үрнәкләре,инша темасына " табигать уртак йортыбыз татарча,инша темасына мәхәббәт урамы узе.
Иң күп затруднение мондый очракта изображении татар сүзләрен ... Тәрбиялиләр - Бостан. . Зинһар, - Ялваварым, Джаным (собствен, душа моя). Шигырьләр өчен крымскотатарском телендә . Минем мәктәп әсәрләр безнең әдәбияты укытучысы, төгәллек кебек минем . Минем иде сыерлар, бакчасы бар. . Тел минем авылы – крымскотатарский (төрек, шулай дип тә әйтергә була). Сеңелем мәктәп, мәктәп минем Кебек үк мин дә булырмын тыныч . диде Мышь. - Әйдәгез, яхшырак үстереп тәрбиялиләр. . Диана - башкаручы, татар җырлары. Сережа . Мини-әсәрләр катнашучылар Бөтенроссия викториналар табигать Белгечләре . Бу минем маленкий шенок – Грей. Ул бик матур . .. бу Громе. Гром бик яхшы ярдәм итә хуҗалык буенча – возит печән, утын, яшелчә белән огорода. Минем профиль Чыгу, Сез кергән кебек, Кунак Төркем Кунаклар RSS .. татар теле: татар телендә аерылып тора өч диалекта – көнбатыш ( мишарский) . өчен терлек һәм задний, анда тәрбиялиләр, гумно белән ток, овином, мякинником, мунча. Лист1 Катнашучы Номинациясе Куренев Данил эл Трофимова Юлия Мулдагалиева Айнагуль Юрий Никулин Диярлек җитди Эчтәлек: 1. Зинһар, ври! Валентин Пикуль. Фавориты. Аның патшабикә. Автордан. Пушкин дип кисђткђн греция профсоюзлары: "...исеме странного . 22 май 2013 . Дәвам итеп, үзенең турында сочинение май бәйрәмнәрендә . гасырда, заманында, ə монгол-тата
Ірлік — қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымындағы маңыздыэтикалық ұғым. Бірлік адамдар арасындағы ынтымақтың, жарасымдытатулықтың көрінісі, ел болудың белгісі. Ол белгілі бір топтың, ұжымның, халықтың, жалпы адам баласының мақсат, мұрат, мүдделері тоғысынан туындайды. Қазақ халқы бірліктің күнделікті тіршіліктегі орны мен маңызын “бірлік болмай тірлік болмас”, “бірлік түбі — береке”, “алтау ала болса, ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса, төбедегі келеді” деп түйген. Бірлікті ыдыратып, ірітуші күш — күншілдік,іштарлық, араздықтық деп тауып, жұртшылықты мұндай жағымсыз қасиеттерден бойын аулақ салуға шақырған. Бірлік елдіктің, ұлт болып ұйысып отырудың басты кепілі саналған. Сондықтан ел тізгінін қолына ұстаған адамдар — ақсақалдар, билер, хандар ел ішіндегі асқынған дау, ушыққан жанжалды тыйып, шешім қабылдағанда ел бірлігіне сына түспеу жағына баса көңіл бөлген.